آموزش دانلود کردن محتوای یوتیوب

یوتیوب یکی از بهترین و محبوب ترین وقدیمی ترین سرویس اشتراک ویدئو می باشد. در این بین کاربران زیادی دنبال راه های آسان برای دانلود ویدئو از یوتیوب هستند .

که ما سه روش عملی و آسان برای دانلود از یوتیوب و سایر سایت های اشتراک گذاری ویدیو را آماده کرده ایم که توسط آن به راحتی قادر به دانلود ویدئو از یوتیوب خواهید بود.

YouTube_logo_2013.svg

روش اول: ( دانلود از یوتیوب و فیس بوک توسط نرم افزار IDM ):

در این روش ابتدا شما باید نرم افزار IDM یا اینترنت دانلود منیجر را روی سیستم خودتان نصب کنید سپس

طبق مروگر پیش فرض خودتان یکی از کارهای زیر را انجام دهید.

اگر مرورگر شما فایرفاکس است ابتدا روی Open Menu و سپس روی ADD-ONS کلیک نمایید.

بعد از رفتن به بخش افزونه های فایرفاکس باید افزونه IDM را پیدا کنید و روی Enable کلیک کنید بعد از انجام این کارها مرورگر خود را ببندید و دوباره باز کنید ، سپس مرحله سوم آموزش را مطالعه کنید.

اگر شما مرورگر گوگل کروم دارید روی آیکون تنظیمات گوگل کروم کلیک کنید ، سپس روی More Tools و بعد روی Extensions کلیک کنید. باید تیک افزونه IDM Integration Module را بزنید ( Enable )

بعد از انجام کارهای بالا وارد سایت یوتیوب یا فیس بوک شوید وبه صفحه ای که قصد دانلود ویدیو را دارید وارد شوید اکنون ویدیو را پخش کنید علامت نرم افزار IDM با نوشته Download This Video ظاهر می شود با کلیک روی ان قادر به نمایش لیستی از کیفیت هایی که می خواهید دانلود کنید را نمایش می دهد که شما هر کدام از کیفیت ها را دوست داشتید با یک کلیک دانلود نمایید ، حالا می توانید ویدیو را ببندید و به راحتی ویدیو را بعد از دانلود از طریق ویندوزتان مشاهده کنید. این روش بهترین روش می باشد و ما ان را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

 در روش دوم شما برای دانلود از یویتوب احتیاج به نرم افزار ClipGrab دارید
حالا ویدئویی از فیس بوک را که می خواهید دانلود کنید باز کنید و آدرس ویدیو که در در آدرس بار مروگر شماست را کپی کنید.سپس نرم افزار ClipGrab را باز کنید و آدرس کپی شده ویدئو را در محل تعیین شده Paste کنید.
سپس در قسمت Format فرمتی که می خواهید ویدیو با آن دانلود شود را انتخاب کنید و در قسمت Quality کیفیت ویدیو را تعیین کنید .سپس روی Grab this Clip! کلیک کنید تا ویدئو از یوتیوب شروع به دانلود شود.

 

 روش سوم دانلود ویدئو از یوتیوب ( دانلود توسط افزونه DownloadHelper فایرفاکس )
به بخش افزونه های فایرفاکس وارد شود ، سپس از قسمت سرچ افزونه ها Download Helper را جستجو کنید. بعد از یافتن افزونه روی install کلیک کنید تا نصب شود. سپس وارد سایت یوتیوب شوید و سپس به صفحه ویدیوی که می خواهید دانلود کنید شوید و ویدئو را پخش کنید ، سپس از بالای مرورگر فایرفاس روی آیکون افزونه Download Helper کلیک کنید.  سپس کیفیت ویدئویی که می خواهید دانلود شود را انتخاب کنید.

امیدواریم که این آموزش توانسته باشد مشکل دانلود کردن فایل ها را برای شما حل کند. این روزها چون در بسیاری از شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، یا گوگل پلاس و … از فیلم های یوتیوب استفاده می کنند، امکان دانلود مستقیم فیلم ها نیز برای کاربران فراهم نیست بنابراین باید از روش های موجود استفاده کرد. افزونه های دانلود از یوتیوب نیز می توانند بسیار به شما کمک کند. این افزونه ها برای انواع مرورگرها نظیر گوگل کروم سافاری و اپرا در دسترس اند

برای دریافت آموزش های مرتبط می توانید ادرس ایمیل خود را در خبرنامه سایت ثبت نموده و منتظر آموزش ها و ترفند های جدید علمولوژی باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *