از پایان این ماه، محتوای اپلیکیشن ها در لیست نمایش جستجو

اپل و گوگل، طی برنامه ای که اخیرا برای بهتر شدن رابطه و تجربه ی کاربری کاربران طرح ریزی کرده اند، به این نتیجه رسیده اند که باید اپلیکیشن ها را هم درگیر جستجوی کاربران کنند بدین صورت که وقتی کاربری قصد دارد یک موضوع خاص را سرچ کند، بتواند به اپلیکیشن های مرتبط با موضوع مورد جستجو نیز دسترسی پیدا کند.

shutterstock_293731784-760x400

طبق نوشته های وب سایت آرتا مارکتینگ به آدرس www.artamarketing.com :

گوگل در صفحه ی توسعه دهندگان اپلیکیشن های خود در این باره اعلام داشته که، App Indexing هم اکنون با استاندارد های HTTP deep link برای iOS9 سازگاری دارد. ( این سازگاری از ابتدا برای اندروید فراهم بوده است ). این بدین معنی است که با این سرویس، محتویات اپلیکیشن های iOS9 به راحتی در لیست نتایج جستجو در Safari  در سیستم های اپل نمایش داده خواهد شد. البته توسعه دهندگان باید به اپلیکیشن خود Universal Links متصل کنند و بعد از آن، با SDK گوگل، آن را ادغام نمایند.

نکته مهم این است که این تغییرات فقط برای iOS9 و نسخه های آینده در دسترس خواهد بود و دیگر ورژن های سیستم عامل iOS نظیر  iOS7 و  iOS8 از این امکان برخوردار نیستند.

البته گفتنی است که این تغییرات بیشتر برای فروشندگانی که از اپلیکیشن برای فروش خود استفاده می کنند مفید واقع شده است اما ناگفته نماند که این ها همه حاصل توسعه ی کسب و کارها با ترکیبی از موبایل مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی است.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *