استفاده از آیپد به جای مانیتور PC

1404220599767هر روزه شاهد این هستیم که ایده ها وطرح های خلاقانه ای معرفی می شوند. بعضی از این طرح ها به صورت عملی اجرا می شوند ولی بعضی دیگر توجیه عملی پیدا نمی کنند. در این جا قصد داریم یکی از این ایده های خلاقانه را بررسی کنیم و بیشتر با آن آشنا شویم. زمان زیادی نمی گذرد که Duet Display ایده خود را به صورت عملی پیاده کرد. بدین شکل که این شرکت از آیپد های قدیمی به عنوان نمایشگر های پرسرعت مک بوک استفاده کرد و با استقبال خوبی روبرو شد. شاید این طرح در ابتدا بسیار ساده و سطحی به نظر می رسد اما وقتی پیاده سازی شد به اهمیت آن پی برده شد. اما در جدیدترین اخبار این طور به نظر می رسد که این طرح ساده قرار است به زودی پا به دنیای ویندوز نیز بگذارد و گستره خود را وسیع تر کند. در صورت عملیاتی شدن این طرح می توانیم از آیپد به عنوان مانیتور کامپیوتر ویندوزی استفاده کنیم. مطمئنا این ایده بسیار کارایی خواهد داشت. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

چگونه آیپد را به نمایشگر ویندوزی تبدیل کنیم؟

حتما اولین سوالی که در ذهن شما شکل گرفته است این است که چگونه می توانیم از آیپد به عنوان مانیتور کامپیوتر ویندوزی خود استفاده کنیم؟ آیا به نصب دستگاهی پیچیده نیازمند است؟ آیا هزینه زیادی باید کرد تا بتوانیم از این قابلیت استفاده کنیم؟ در جواب کافی است بدانیم که استفاده از این قابلیت بسیار راحت تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. برای این که آیپدتان را به نمایشگر ویندوزی تبدیل کنید فقط کافیست با هزینه ای ۹٫۹۹ دلاری اقدام به دانلود Duet نمایید. دستگاه خاصی هم برای این کار نیاز ندارید و باید به صورت plug and play آیپد را به مانیتور تبدیل کنید. به همین سادگی شما قادر به استفاده از این ویژگی خواهید بود.

محدودیت های Duet Display

شما با استفاده از کانکتور لایتنینگ می توانید آیپد را به سیستم مورد نظر متصل نمایید. این ویژگی روی نسخه های ۷ و ۸ ویندوز عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته است. این سیستم برای کاهش تاخیر و لگ طراحی شده ولی گفته می‌شود با تست آن روی برخی از لپ‌تاپ‌ها تعدادی از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها برای اجرا روی نمایشگر آیپد دچار کندی شده‌اند ولی با این حال زمانی که به جای مانیتور از آیپد استفاده می کنید قادر خواهید بود تا تصویر ویندوز را بر روی آیپد مشاهده کنید. البته این ویژگی در مک بوک ها بسیار روان تر و سریع تر از نسخه ویندوز است و محدودیت های نسخه ویندوز طبیعتا بیشتر است. برای مثال پشتیبانی این مانیتور تا رزولوشن ۷۶۸ در ۱۰۲۴ پیکسل می باشد. و همین دلیل است که نتوانید فیلم های HD را با کیفیت بر روی آیپد مشاهده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *