با اپل واچ و آی‌کلود آیفون خود را بیابید

Hours-for-Apple-Watch-mockup-002

بعضی افراد به دلیل حواس پرتی و یا بعضی موارد دیگر اغلب آیفون خود را در مکانی نامعلوم جای می گذارند و آن را به خاطر نمی آورند. به همین علت آیفون برای این کار چاره ای اندیشیده است تا خیال شما را از بابت پیدا کردن گوشی خود که یا آن را گم کرده اید و یا از شما به سرقت رفته است، آسوده نماید. اگر ساعت اپل واچ داشته باشید می توانید با بهره گیری از ویژگی پینگ با آیفون خود ارتباط برقرار کنید و آن را بیابید که البته این ویژگی تنها در فاصله های کوتاه کاربرد دارد. برای فاصله های بلند اما شما با مراجعه به وبسایت آی کلود خواهید توانست مکان لحظه به لحظه آیفون خود را مشاهده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا این قابلیت را برای شما شرح دهیم.

اپل واچ

در صورتی که شما علاوه بر داشتن آیفون، اپل واچ نیز در اختیار داشته باشید خواهید توانست با استفاده از اتصال بلوتوث و یا وای فای همواره بین ساعت و آیفون خود ارتباط برقرار کنید. این قابلیت که پینگ نام دارد به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید آیفون خود را به صدا در آورید. البته این تنها در مواردی میسر است که فاصله آیفون از ساعت نزدیک باشد و در فاصله های دور جوابگوی شما نخواهد بود. برای این کار ابتدا می بایست Clock Face را ببینید. در صورتی که آن را مشاهده نمی کنید باید دکمه Digital Crown را بفشارید. پس از آن با مراجعه به Glance انگشت خود را به طرف بالا سوایپ کنید. سپس با مراجعه به بخش تنظیمات گزینه pinging phone را لمس نمایید. در این حالت آیفون شما حتی اگر در حالت بی صدا هم باشد با انتشار نویزی شما را از محل خود مطلع می کند.

وبسایت آی‌کلود

در صورتی که آیفون شما بسیار دورتر از محل حضورتان است خواهید توانست با مراجعه به آدرس iCloud.com و ورود به آن از طریق اپل آی‌دی و رمز عبورتان، از آخرین محل آیفون خود اطلاع پیدا کنید. برای این کار حتما از مرورگر های اینترنت اکسپلورر ۱۱، مایکروسافت اج و Incognito Windows کروم استفاده کنید. Find iPhone را در صفحه اصلی انتخاب کنید و کمی منتظر بمانید. پس از اندکی مکان کنونی آیفون شما نمایش داده خواهد شد. همچنین می توانید در قسمت All Devices دیگر دستگاه های iOS خود دسترسی پیدا کنید و آن ها را مکان یابی کنید. اگر دستگاه iOS شما به سرقت رفته باشد می توانید با مراجعه به بخش Lost Mode از اطلاعات خود در آن دستگاه محافظت کنید. حتی خواهید توانست با Erase iPhone کلیه اطلاعات خود را پاکسازی نمایید.

امیدواریم شما با مطالعه این مقاله نهایت استفاده را برده باشید و در مواقع لزوم بتوانید به سادگی از قابلیت ذکر شده استفاده نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *