فعلا منتظر عرضه دستبند هوشمند Grip نباشید

نمی گوییم که قرار است دست بند های هوشمند جای گوشی ها و شاید ساعت های هوشمند را بگیرند اما این گجت ها هم چنان محبوب اند که افرادی را بیقرار خود کرده اند اما بدقولی های توسعه دهندگان و شرکت های بزرگی که متولی آن ها هستند این طرفداران را ناراحت کرده است. برای مثال در مورد دستبند هوشمند Grip شرکت اچ تی سی باز هم بد قولی کرده و برای بار دوم تاریخ عرضه ی آن را به بعد موکول کرده است. حالا طرفداران باید به انتظار تحویل سال جدید میلادی باشند تا بعد از آن خبری از عرضه ی این دستبند شود. هر چند این دستبند با نمایشگر جذابش قرار بود در سال ۲۰۱۵ روی دست علاقمندان نقش بندد اما این رویداد به ۲۰۱۶ موکول شده است. این دستبند که حدود ۱۹۹ دلار ارزش گذاری شده است بر اساس gps کار می کند و برای افرادی که شغلشان کوه نوردی و مواردی از این دست است ضروری است.

grip-fb-660x330

شرکت اچ تی سی برای اولین تعویق در عرضه ی این محصول خود، چنین توانست مخاطبین خود را راضی کند که در گفته هایش اعلام داشت  بعد از تست هایی که انجام شد و بازخوردهایی که از سوی کاربران شد ما تصمیم گرفتیم تا برای اینکه این دسبتند بتواند با تمام نمونه های سلامتی و تندرستی کار کند تصمیم گرفتیم تا آنرا سال آینده عرضه کنیم. در دومین بار نیز این کمپانی گفت که ما در حال کار با کمپانی Under Armour هستیم تا اکوسیستم های یکپارچه ای را به ارمغان بی آوریم، به همین دلیل آنرا در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهیم کرد.

البته نا گفته نماند که اچ تی سی این روزها با بحران مالی شدیدی روبرو است و از این رو تصمیم دارد محصول خود را چنان بی نقص روانه ی بازار کند که هیچ گونه خللی به وضعیت بحرانی شرکت وارد نشود. هم اکنون حیات این شرکت بر اساس سه محصول پیش بینی شده که یکی از آن ها همین دستبند هوشمند است.

هدست های VR یکی از جمله محصولاتی است که توانسته با کیفیت خود و استقبالی که از آن شده است این شرکت بزرگ را روی پا نگهدارد هر چند در درجه دوم و شاید هم در کنار هدست های VR می توان گفت که HTC A9 نقش اساسی در جلوگیری از ورشکستگی اچ تی سی دارد.

اما امیدواریم که بازهم اچ تی سی بتواند به جایگاه قبلی خود باز گردد تا بتواند با غول های دنیای تکنولوژی باز هم به رقابت بپردازد تا بتوانیم به هر نحوی که شده، رشد دنیای تکنولوژی را در سایه ی این رقابت ها مشاهده کنیم

برای برخورداری از اخبار جدید توصیه می کنیم که در خبرنامه ی سایت علمولوژی همین حالا عضو شوید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *