معرفی نرم افزار Tale توسط لاین

86c19c8035d7d6b43b2b1bc3c2e61375_XL

لاین نرم افزار پیام رسانی است که در صنعت خود به یکی از بزرگترین اپلیکیشن ها بدل گشته است. همین محبوبیت زیاد لاین باعث شده تا کمپانی سازنده آن، اقدام به عرضه نرم افزاری مشابه Reddit یا توییتر نماید که در آن خبری از استیکر های متنوع و یا بازی های گوناگون وجود ندارد. این اپلیکیشن که Tale نام دارد به کاربران اجازه خواهد داد تا پست های خود را توسط هشتک ها معرفی و منتشر نمایند. دیگر کاربران نیز می توانند پست های انتشار یافته را مشاهده و نظر خود را راجع به آن بنویسند و یا رای های مثبت و منفی به آن بدهند. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این اپلیکیشن بدانیم.

نحوه عملکرد Tale

برای ورود به این اپلیکیشن در ابتدا باید حساب فیس بوک داشته باشید. البته جای تعجب است که با استفاده از حساب لاین خود نمی توانید از این برنامه استفاده کنید! در صورتی که حساب فیس بوک ندارید و یا نمی خواهید از آن استفاده کنید می توانید در این برنامه حساب تازه ای بسازید. در مرحله بعدی شما با تعداد بسیار زیادی هش‌تگ مواجه می شوید که با انتخاب هر کدام می توانید به پست های مربوط به همان موضوع دسترسی پیدا کنید. پست هایی که در مورد موضوع خاصی مشاهده خواهید کرد براساس میزان رای کاربران و محبوبیت آن پست می باشد. ویژگی جالبی که این برنامه آن را با برنامه ای مانند اینستاگرام متفاوت کرده است محدود کردن تعداد هش‌تگ ها به حداکثر سه هش‌تگ می باشد. برخلاف اینستاگرام که شما می توانید هر تعداد هش‌تگ را به پست های خود اضافه کنید. پست های تیل به صورت نوشته، عکس، لینک، ویدیو و … می باشند که هم اکنون اکثریت این پست ها را جک و لطیفه شامل می شود ولی کمبود مباحث دیگر در این برنامه حس نخواهد شد.

نقاط ضعف Tale

شما با استفاده از هش‌تگ های مورد نظر خودتان خواهید توانست موضوعات وابسته را دنبال کنید با این وجود در زمینه‌ی نمایش مطالب موجود در هش‌تگ مورد نظر شما هنوز ایراداتی وجود دارد که امید است به زودی این اشکالات بهبود یافته و شاهد افزایش دقت در هش‌تگ گذاری ها باشیم. به واسطه تکیه این برنامه به اپلیکیشن لاین، پیشرفت برنامه بسیار سریع بوده و توانسته است تا افراد زیادی را به خود جذب کند. البته اکثر کاربران حال حاضر تیل کاربران لاین می باشند. این برنامه فعلا در کشور های آمریکا و کانادا و برای کاربران دو پلتفرم محبوب iOS و اندروید عرضه گردیده است و هنوز برنامه ای جهت توسعه و گسترش آن در عرصه جهانی ارائه نگردیده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *