معرفی گوشی تازه متولد شده ی LG Lancet

همانطور که در جریان هستید، به تازگی یعنی حدود دو روز پیش ال جی، یکی از گوشی های هوشمند جدید خود را با نام LG Lancet روانه بازار کرده و امیدوار است که فروش خوبی داشته باشد. این گوشی از نظر ابعاد مختلف، شرایطی دارد که برای گروه خاصی هدف بندی شده است. امروز به معرفی این گوشی می پردازیم و در پایان خواهیم گفت که چه قشری با چه نیازمندی هایی خوب است این گوشی را خریداری کنند.

lg-lancet-verizon-829x325_c

این گوشی یکی از گوشی هایی است که تحت سیستم عامل ویندوز Windows Phone 8.1 کار می کند بنابراین این کاری جدید از ال جی است که می خواهد در میان متعصبین به ویندوز فون هم رخنه کند. ابعاد این گوشی هوشمند در اندازه ی متوسط یعنی ۱۲۹٫۸۰ × ۶۴٫۸۰ × ۱۰٫۷۰ میلی متر تنظیم شده تا کاربر بتواند به راحتی آن را در دست خود جای دهد. با توجه به این ابعاد وزن ۱۴۳ گرمی برای این گوشی معقول به نظر می رسد.

key-features-lg-lancet-2-v1

از نظر نمایشگر ال جی سرمایه گذاری چشم گیری روی این گوشی خود نداشته است. نمایشگر این گوشی که از تکنولوژی LCD بهره مند است یک نمایشگر ۴٫۵ اینچی است که رزولوشن آن ۴۸۰ × ۸۵۴ پیکسل می باشد.

key-features-lg-lancet-5-v1

میزان تراکم پیکسلی این گوشی ۲۱۸ پیکسل در اینچ می باشد که میزان جالبی نیست. هر چند این نمایشگر Multi-touch است در کنار آن از سنسورهای نوری و مجاورتی نیز استفاده شده است. وقتی گوشی را از مقابل نگاه می کنید، می توانید به راحتی متوجه شوید که حدود ۶۶ درصد از صفحه را نمایشگر به خود اختصاص داده است بنابراین حاشیه های چشم گیری در گوشی بکار گرفته شده است.

از نظر ویژگی های دوربین هم انتخاب چندان برگزیده ای برای این گوشی صورت نگرفته است. این گوشی دارای دو دوربین عقب و جلو است که دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی بوده که با فلش led به ثبت تصاویر می پردازد اما دوربین جلو یک دوربین ۰٫۳ مگاپیکسلی است که از نظر کیفیت می توان گفت افتضاح است. از جمله خصوصیات دوربین می توان به Face detection, Autofocus, Touch to focus, Geo tagging اشاره کرد.

LG Lancet-970-80

اما از نظر پردازنده به نظر می رسد که ال جی کمی دستش را باز تر از سایر ویژگی ها گذاشته است. این گوشی از یک پردازنده ی چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon 410 8916 با سرعت پردازش ۱٫۲ گیگاهرتز تحت سیستم ۶۴ بیتی بهره می برد. پردازنده ی گرافیکی که ال جی برای این گوشی در نظر گرفته ست Adreno 306 می باشد. حافظه رم گوشی ۱ گیگابایت است که این هم انتخاب جالبی نبوده است. حافظه داخلی گوشی ۸ گیگابایتی است که البته به احتمال زیاد کاربر تنها قادر به استفاده از ۵ گیگابایت آن است. برای افزایش حافظه می توانید از توسعه دهنده های microSD, microSDHC, microSDXC استفاده کرده و ظرفیت را تا ۱۲۸ گیگابایت اضافه کنید.

2015-05-06-4-lancet-1

باتری این دستگاه از نظر ظرفیت دارای ظرفیت ۲۱۰۰ میلی امپر است. برای اتصال به شبکه های مختلف می توانید از وای فای و البته از بلوتوث نیز در این گوشی استفاده کنید.

با این اوصاف می توان گفت کسانی که می خواهند با برنامه های حجیم و نفس گیر کار کنند می توانند از این گوشی استفاده کنند در غیر اینصورت نه می توان به طور حرفه ای از دوبین آن بهره برد و نه می توان از نمایشگرش انتظار پخش فیلم با کیفیت فول اچ دی داشت.

یکی از رقبای این گوشی که در رده ی گوشی های ویندوز فونی است Nokia Lumia 730 نام دارد. اگر برند خاصی برایتان اهمیت دارد می توانید بین این دو گوشی به برند محبوب خود فکر کنید اما اگر برند مهم نیست می توانید انتخاب خود را بر اساس شکل ظاهری گوشی ها قرار دهید.

lg-lancet-wp

از جمله مزایای Nokia Lumia 730  نسبت به این گوشی ال جی می توان به نمایشگر بزرگتر (۴٫۷ اینچ )، تراکم پیکسلی عالی ( ۳۱۲ پیکسل در اینچ ) و رزولوشون عالی یعنی ۷۲۰ × ۱۲۸۰ pixels اشاره داشت. فراموش نشود که این گوشی یک سیستم دو سیم کارته است. اما از اشتراکات این دو گوشی می توان به میزان حافظه رم پایین، و البته پردازنده ی ۴ هسته ای اشاره کرد.

از نظر سخت افزاری گوشی LG F60 نیز به عنوان رقیبی برای دو گوشی بالا به جساب می آید اما باید بدانید که این گوشی از سیستم عامل اندروید بهره می برد اما تراکم پیکسلی پایین تری نسبت به گوشی جدید ال جی دارد (۲۰۷ پیکسل در اینچ )

از نظر حافظه داخلی نیز این گوشی یک حافظه ۴ گیگابایتی دارد که می توان ظرفیتش را تا ۳۲ گیگابایت ارتقا دارد در صورتی که این رقم در مقابل گوشی جدید ال جی به چشم نمی آید.

از نظر مدل و ورژن پردازنده نیز از Qualcomm Snapdragon 410 MSM 8915 پشتیبانی می کند که می توان گفت یک ورژن پایین تر از گوشی جدید ال جی است.

برای اطلاع از جدیدترین تبلت ها و گوشی ها و البته بررسی و مقایسه جهت خرید بهتر می توانید آدرس ایمیل خود را در خبرنامه سایت ثبت کنید و منتظر دریافت اخبار ما باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *