معرفی ۵ ابزار برای مدیریت و بهینه سازی ایمیل ها

ایمیل به انگلیسی  email یا رایانامه به نامه‌ای دیجیتالی گفته می‌شود که در شبکه‌ای رایانه‌ای از یک فرستنده به یک یا چند گیرنده فرستاده می‌شود و شما می توانید ازطریق ان فایل و نامه ها وعکس های خودرا ارسال کنید و همه جا می توانید به آن دسترسی داشته باشید، برای این که نامه یا فایلی بفرستید باید خودتان هم ایمیل داشته باشید و  در قیاس با پست معمولی، ایمیل تقریبا بلادرنگ به شخص گیرنده می رسد. این روزها کمتر کسی می تواند ادعا کند که تا کنون با یک آدرس ایمیل کار نکرده است. به هر حال سال هاست که مردم پا به دنیای فناوری گذاشته اند. می تواند گفت محروم ترین مناطق ایران هم حداقل ۴ یا ۵ سال است که از نظر اینترنت پر سرعت غنی شده اند اما باز هم ترفند هایی برای کار با ایمیل وجود دارد که چیزی فراتر از کار کردن با آدرس های جیمیل و یاهو و … هستند.

ایمیل دارای ابزارهای مختلفی می باشد که ما در ادامه به معرفی پنج ابزار جدید و کاربردی که محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند، خواهیم پرداخت.

MailMentor

اگر بخواهید به فردی که مشغله‌ی زیادی دارد ایمیل بزنید باید سعی کنید که منظور و پیامتان را کوتاه مفید و مختصر و بطور واضح بیان کنید این ابزار به شما کمک می کندتا بدانید ایا ایمیل‌تان برای خواندن مناسب است ؟

mailMentor

این ابزار، زمان مورد نیاز برای خواندن ایمیل و سطح نوشتاری آن و پیشنهاد برای برخی تغییرات در متن ایمیل را برایتان نمایش خواهد داد و شما می توانید از این طریق متن خود را تنظیم کنید.این ابزار بصورت رایگان می باشد وکار با ان ساده است فراموش نکنید که انتخاب موضوع وامضای نوشتاری مناسب برای ایمیل کمک زیادی به شما برای درک بهتر نویسنده خواهد کرد

Markdown Here:

MarkdownHere

از طریق این ابزار شما می توانید سرعت خواندن ایمیل را بهبود ببخشید وفرمتی زیبایی را بر روی ایمیل خود به وجود اورید. درصورتی که شما با برنامه نویسی اشنایی داشته باشید کار با ان بسیار اسان است در غیر این صورت نیز می‌توانید کار با این ابزار را به سرعت یاد بگیرید برای اینکه متن مورد نظرشما به متن نرمال با قالب بندی که در ساختار متنی مارکداون مشخص کردید، تبدیل شود. متن مارکداون را در قسمت تکست باکس ایمیل وارد کنید. روی قسمت خالی ایمیل کلیک راست کنید و گزینه‌ی “Markdown Toggle” را انتخاب نمایید.

 

 Gorgias

Gorgias

شما می توانید از قالب هایی که از قبل طراحی شده اند در این ابزار استفاده کنید. استفاده از قالب‌های ایجاد شده با یک افزونه‌ی کروم رایگان برای افزایش سرعت و کارایی، بهتر است. قالب‌های از قبل طراحی شده ما را از زحمت تایپ کردن مداوم متون مشابه رهایی می‌دهد و امکان خطا را کم می کند.

Grammarly:

این ابزار به دلیل کاربرد زیادی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است این ابزار متن ها را بصورت پیشرفته و بر اساس ۲۵۰ قاعده گرامری کنترل می کند و برای تصحیح اشتباهات متنی شما پیشنهاداتی را ارایه می دهد که شما درصورت دلخواه می توانید از ان استقبال کنید.

TL;DR Email:

TlDr

برای اینکه شما متن های خود را به صورت خلاصه ومختصر بنویسید تا در وقت خود صرفه جویی کنید می توانید از این ابزار استفاده کنید در این ابزار در ابتدا فقط متنی تا ۳۰ کلمه را تایپ کنید البته در صورت دلخواه می توانید بعدا کلمات بیشتری به آن بیافزایید.

آیا این مقاله را مفید یافتید؟ در صورتی که به چنین آموزش هایی علاقه دارید توصیه می کنیم آدرس ایمیل خود را در خبرنامه علمولوژی ذخیره کنید تا ما ترفند های کاربردی وب را برایتان ارسال نماییم.

 

 

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *