کمی در مورد ویژگی های گوشی لنوو A6600

مدت هاست خبرهایی به گوش می رسد که لنوو قرار است یک گوشی هوشمند روانه بازار کند که قرار است احتمالا با یکی از دو گوشی هوشمند سامسونگ یا اپل رقابت کند. البته نمی توان گفت این می تواند شایعه باشد چرا که لنوو با معرفی و توسعه تبلت هایش توانسته ثابت کند که می تواند گام پر قدرتی در دنیای تکنولوژی بردارد.

hhc2181

بعد از انتشار شایعه تولید چنین گوشی ای، خبر رسید که این گوشی A 6600 نام دارد. در این باره نیز ویژگی های این گوشی در رسانه های معتبر معرفی شد که ما نیز باور کردیم که قضیه ی لنوو کاملا جدی است.

سیستم‌ عامل گوشی لنوو اندروید ۴.۴.۴ را برای این گوشی در نظر گرفته است؛ البته انتظار می‌رود در آینده آپدیت اندروید آب نبات چوبی برای این محصول نیز از جانب لنوو عرضه شود. گوشی لنوو A6600 در سه رنگ سفید، نقره ای و طلایی با قیمت صد و ده دلار روانه بازار خواهد شد. محصول میان رده گوشی لنوو A6600 به صفحه‌نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ مجهز است و چیپست ۶۴ بیتی مِدیاتِک SoC با پردازنده چهارهسته‌ای که از فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز استفاده می‌کند در این محصول به کار برده شده است .  یک گیگابایت رم از نوع DDR3 به همراه ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، سایر مشخصات گوشی لنوو A6600 را تشکیل می‌دهد.

hhc2182

این گوشی از ۳۲ گیگابایت مموری پشتیبانی می‌کند. درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز در گوشی لنوو A6600 برای افرادی که نیاز به حافظه بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات دارند تعبیه شده است،گوشی میان رده جدید لنوو از شبکه مخابراتی ۴G LTE پشتیبانی می‌کند و ضخامتی معادل ۷.۵ میلی‌متر دارد. دوربین اصلی گوشی لنوو A6600 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی محصول جدید لنوو ۵ مگاپیکسل است .از معایب این گوشی این است که از لحاظ سخت‌افزاری زیاد نمی‌توان روی این محصول حساب باز کرد.

بنظر می رسد که این گوشی از قدرت سخت افزاری بالایی برخوردار است. از طرفی استراتژی رنگ بندی این گوشی، چنان بوده تا بتوانند نظر عمده کاربران را جلب کنند. شاید کاربران سخت پسند در مورد میزان حافظه خارجی آن کمی دچار تردید شوند اما این گوشی دارای آیتم هایی است که یک کاربر متوسط و حرفه ای می تواند نیازش را با آن برطرف کند.

لنوو با ساختن طرحی نو به احتمال زیاد قصد دارد دارندگان تبلت هایش را به خرید این سیستم ترغیب کند. اگر شما یک تبلت لنوو دارید آیا انقدر به این برند اعتماد دارید که گوشی این برند را خریداری کنید؟

برای دریافت بررسی ها و آخرین اخبار در مورد این گوشی لنوو ایمیل خود را در خبرنامه ی علمولوژی ثبت کنید تا اولین فردی باشید که از ویژگی های این گوشی خبر دار می شوید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *