آخرین اخبار منتشر شده سری محصولات Xperia Z4 سونی

سونی به تازگی گوشی Xperia Z3 خود را معرفی کرد، هنوز این گوشی به صورت رسمی وارد بازار نشده اما خبرهایی از نسل چهارم شنیده می شود. امروز خبرهایی در مورد Xperia Z4، Xperia Z4 Ultra، Xperia Z4 Compact و Xperia Z4 Tablet منتشر شده که در ادامه این شایعات را با هم مرور می کنیم.

Xperia Z4 سال آینده پرچمدار سونی خواهد بود، گفته می شود که در نهایت سونی شارژ بدون سیم را به همراه این گوشی وارد چرخه تولید گوشی های خودش خواهد کرد. علاوه بر این سونی پوشش درگاه های گوشی مانند پوشش درگاه کارت حافظه خارجی را حذف خواهد کرد، این پوشش ها برای این بودند که گوشی را در برابر آب مقاوم کنند، اما با این وجود Xperia Z4 بدون پوشش های محافظ بر روی درگاه های خود به نفوذ آب مقاوم بوده و IP68 را خواهد داشت. از دیگر مشخصاتی که در این شایعات شنیده می شوند می توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد.

Xperia Z4 Ultra بر اساس این منبع خبری صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی و هم اندازه نسل قبلی، اما با کیفیت (QHD (1440×۲۵۶۰ پیکسلی خواهد داشت که از نسل قبل با کیفیت تر شده است.

Xperia Z4 Compact صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی با کیفیت فول اچ دی خواهد داشت که از نظر اندازه با نسل قبل یکسان و از نظر کیفیت بهبود پیدا کرده است.

تبلت Xperia Z4 Tablet نیز اندازه صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی با کیفیت ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسلی، بلندگوهای استریو، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی خواهد داشت.

این مشخصات برای تمام این گوشی ها در حد شایعه هستند اما اگر این شایعات درست باشند سونی در سال ۲۰۱۵ حرف های زیادی برای گفتن دارد. باید منتظر ماند و امیدوار بود تا این شایعات به حقیقت بپیوندند!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *