آنچه از سامسونگ گلکسی نوت ۶ فاش شده است

به نقل از فون آرنا: یک اسکرین شات از CPU-Z از سوی یک نفر برایمان ارسال شده که مدعی است یکی از کارکنان شرکت سامسونگ می باشد. این اسکرین شات اطلاعاتی  در خصوص گوشی آینده سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۶ را فاش کرد. طبق آنچه CPU-Z نشان می دهد نوت ۶ شماره مدل SM-N930 خواهد داشت. سایز صفحه اش ۵٫۷۷ اینچ با رزولیشین ۱۴۴۰×۲۵۶۰ QHD خواهد بود. این فبلت طبق شایعات حامل ۶ گیگابایت رم با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. پردازنده Exynos 8890 SoC سامسونگ نیز قلب تپنده اش خواهد بود.

n6-a

منبع ما به ما گفته است که طراحی نوت ۶ مشابه آنچه در S7 و نوت ۵ دیده ایم خواهد بود ولی کمی از برادر کوچکترش ضخیم تر خواهد بود. باتری آن ۳۷۰۰ میلی آمپری خواهد بود و همچنین این گوشی با گواهی IP68 به همراه خواهد بود که به آن مقاوت در برابر خاک و آب را می دهد، چیزی که برای اولین بار در سری نوت مشاهده می کنیم.

اندروید ۶ فعلا به عنوان مدل اندروید پیش فرض برای دستگاه تعبیه شده است اما طبق گفته منبع در صورت عرضه اندروید N سامسونگ آن را بر روی این فبلت تعبیه خواهد کرد. او می گوید که گوگل و سامسونگ در مورد امکان این مسعله در حال گفتگو می باشند.

یک گزارش که در روز شنبه پخش شده اسم کد داخلی نوت ۶ را به عنوان ‘Grace’ فاش کرده است. این گزارش همچنین شماره مدل های SM-N930U_NA_VZW را برای اپراتور Verizone SM-N930U_NA_ATT را برای AT&T SM-N930U_NA_TMB را برای T-Mobile و SM-N930U_NA_SPR را برای Sprint  فاش کرده است.

البته این خبر یکبار آپدیت شده است چرا که حاشیه های ابتدایی پیرامون این خبر، نشان از شایعه بودن خبرهای قبلی داشت بنابراین اگر از رسانه های مختلف خبرهایی در مورد این سیستم جدید سامسونگ شنیدید حتما با این نسخه ی بروز رسانی شده تطبیق دهید و به انتشار آن بپردازید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *