برترین قابلیت های پنهان در بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰

url

در جدیدترین بروزرسانی ویندوز ۱۰ شاهد تغییرات فراوانی هستیم و بهبود های گسترده ای را در این سیستم عامل مشاهده می کنیم. ویژگی هایی که باعث می شود روز به روز بر محبوبیت این سیستم عامل در میان کاربران افزوده شود. همین امر باعث شده است تا مایکروسافت علاوه بر بهبود بخش های قبلی ویندوز، امکانات و ویژگی های جدیدی را به این سیستم عامل بیفزاید.

شاید شما هم با این تغییرات آشنا شده اید و با آن ها سر و کار داشته اید ولی ما در اینجا ویژگی هایی از ویندوز را به شما معرفی می کنیم که شاید تابحال اسم آن ها به گوش شما نخورده باشد. چرا که این ها قابلیت هایی هستند که در قلب سیستم عامل جای دارند و کمتر از سایر ویژگی های این سیستم عامل در دسترس هستند. با ما همراه باشید تا برترین ویژگی های مخفی ویندوز ۱۰ را مرور کنیم.

دستگاه من را پیدا کن

ویژگی مورد نیاز افرادی که سیستم عامل مورد استفاده لپ تاپ یا تبلت آن ها ویندوز ۱۰ می باشد. شاید شما نیز با استفاده از نرم افزار های دیگری با این قابلیت سر و کار داشته اید و از آن استفاده کرده اید اما این بار مایکروسافت تصمیم گرفته است تا به صورت پیش فرض این قابلیت را به ویندوز ۱۰ اضافه نماید. شما می توانید این ویژگی را در ویندوز خود فعال نمایید و در صورت گم شدن و یا سرقت دستگاه خود، با استفاده از حساب کاربری مایکروسافت، از آخرین محل دستگاه خود به آسانی مطلع شوید.

کورتانا با ویژگی های تازه

اگر شما از کاربران ویندوز فون مایکروسافت هستید شاهد بهبود وسیع کورتانا در نسخه مخصوص موبایل خواهید بود. قابلیت های جدیدی نیز به این سیستم عامل افزوده شده است که در بین آنها می توان اطلاع از تماس های از دست رفته را نام برد. دیگر سرویسی که برای کاربران این ویندوز در نظر گرفته شده است ارسال پیام از طریق کورتانا به تماس هایتان است. کافیست به کورتانا دستور دهید.

تغییر اتوماتیک موقعیت زمانی

در نسخه های قدیمی می توانستیم موقعیت زمانی خود را تنظیم کنیم و ویندوز به صورت خودکار زمان را برای ما بروز نگاه میداشت. ولی در صورت سفر به مکانی دیگر خودمان باید موقعیت زمانی خویش را تصحیح می کردیم. ولی در بروزرسانی جدید شاهد این هستیم که این عمل به صورت خودکار انجام می شود.

اشتراک محتوا بر روی دستگاه های مختلف

با استفاده از گزینه ای که به تازگی اضافه شده شما قادر هستید تا محتوای خود را به آسانترین وجه ممکن بین دستگاه های متصل به اشتراک بگذارید و هیچ زحمت اضافی به خود ندهید.

هماهنگ سازی علاقه مندی ها در مرورگر اج

ضعف مرورگر اج در هماهنگ سازی علاقه مندی ها در دستگاه های مختلف با یک حساب کاربری در این بروز رسانی پوشش داده شده است و شما دیگر مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

تحول در اسکایپ

یکپارچه سازی اسکایپ با ویندوز از اخرین تغییرات این سیستم عامل است که به سبب آن Messaging، Phone و Skype Video نیز با نصب اسکایپ بر روی دستگاه شما در دسترس خواهند بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *