به زودی؛ انتشار ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی های منتخب

Windows-10-Mobile-ROM-for-Xiaomi-Mi4-Gets-Released-483106-2

طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی منابع رسمی، قرار است تا نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل به زودی در دسترس تعدادی از گوشی های منتخب قرار بگیرد و به طور بین المللی عرضه شود. با توجه به مقدار زمان زیادی که از آغاز پروژه ی ویندوز ۱۰ گذشته است کاملا معقول به نظر می آمد که در همین اواخر مایکروسافت نسبت به انتشار این خبر اقدام کند. همچنین گمانه زنی های بسیاری در مورد تاریخ این عرضه از سوی بسیاری رسانه های دنیا مطرح بود که سرعت مایکروسافت را نسبت به این اقدام بهبود می بخشید. همزمان با عرضه آزمایشی ویندوز ۱۰ و استقبال گسترده از آن، همگان از تغییرات به وجود آمده در این ویندوز و بازگشت به مسیر قبلی خودش خشنود شدند. چرا که رابط کاربری استفاده شده در ویندوز ۸ و نسخه های بعدیش، مورد رضایت عموم قرار نگرفته بود. اما برای کاربران تلفن های هوشمند چندان هم ناخوشایند نبود و ویندوز خود را به عنوان یکی از رقیبان سرسخت دیگر سیستم عامل ها مطرح نمود.

انتشار اولین بروز رسانی بزرگ ویندوز ۱۰

در پستی که روز گذشته توسط ردموندی ها منتشر شد خبر از ارائه Windows 10 Threshold 2 برای کامپیوتر های شخصی داد و همچنین نیم نگاهی به پلتفرم های دیگر داشت. چنانچه در این پست کاملا گویاست:

هم اکنون وارد مرحله جدیدی شده ایم. اولین بروز رسانی بزرگ ویندوز ۱۰ برای تبلت ها و کامپیوتر های شخصی روانه بازار شده است و این بروز رسانی قطعا برای کاربران قابل توجه خواهد بود. چرا که جنبه های متفاوت و گسترده ای از این محصول دچار تغییرات شده است و برای کابران تجربه ای متفاوت را رقم خواهد زد. شرکای تجاری ما درایور های محصولات خود را بروز کرده اند و برنامه های سازگار زیادی با ویندوز ۱۰ در دسترس کاربران قرار گرفته است. عرضه رسمی این نسخه برای ایکس باکس وان از امروز کلید خورده است و در آینده ای نزدیک شاهد عرضه آن برای گوشی های منتخب هستیم.

همانطور که خواندیم همزمان با عرضه اولین بروزرسانی ویندوز ۱۰ مایکروسافت اندیشه تکامل و گسترش این ویندوز را در سر می پروراند. چرا که استقبال گسترده از این نسخه در کامپیوتر های شخصی این کمپانی را به همین استقبال در گوشی های هوشمند نیز امیدوار کرده است.

اولین گوشی هایی که ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت می کنند

گوشی‌های لومیا ۶۳۰، ۶۳۵، ۷۳۵، ۸۳۰ و دو محصول لومیا ۶۴۰ و ۶۴۰ ایکس‌ال بر اساس شایعات از اولین گوشی هایی هستند که در ماه دسامبر بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت می کنند. در اینصورت دیگر کاربران این سیستم عامل باید تا فوریه سال آینده میلادی منتظر دریافت این بروز رسانی بمانند. اما نکته خوشایند اینجاست که می توان با استفاده از برنامه اینسایدر سریع تر از دیگران این بروز رسانی را دریافت کرد و سپس برای دریافت نسخه RTM از این برنامه خارج شویم. پس باید منتظر ماند تا ببینیم در نهایت اخبار رسمی در این رابطه چه می گویند تا خیال همه کاربران این سیستم عامل آسوده گردد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *