جدیدترین اطلاعات از گوشی Xiao Xian 2

هر روز که می گذرد شرکت های سازنده ی گوشی هوشمند روز به روز موفق تر از قبل به لیست تولید کنندگان اضافه می شوند. آخرین نام از جدیدترین شرکتی که اقدام به تولید گوشی هوشمند نمود شیائومی بود که انصافا توانست رقیب خوبی برای برند اپل باشد چرا که کیفیت و ظاهر و شباهت آن با گوشی های اپل برای کسانی که فقط ظاهر پسند بودند، یک نقطه مثبت بود چرا که شیائومی از نظر کیفیت عالی عمل کرد و گوشی هایش را با قیمت بسیار مناسب و کاربر پسند روانه بازار کرد. تنها افرادی که به برند اپل و آن سیب گاز زده تعصب داشتند جلوی این تغییر قیمت مقاومت کردند و حاضر شدند از جیب مایه بگذارند.

ZTE-B880-Xiao-Xian-2

اما این روزها خبرهایی از گوشی جدیدی به نام Xiao Xian 2 به گوش می رسد. این گوشی هم همچون بسیاری از گوشی ها، یک اسمارت فون چینی است که هفته پیش توسط zte رونمایی شده است.

وزن این گوشی حدود ۱۲۶ گرم می باشد که با وجود اسکنر اثر انگشت ( بیومتریک ) در میان گوشی های هوشمند منحصر به فرد شده است. از سویی دیگر این گوشی دارای ضخامت تقریبا ۹ میلی متر می باشد که نمی توان آن را در رده ی گوشی های باریک طبقه بندی کرد.

ویژگی مهم دیگر این گوشی رزولوشن آن است که به اندازه ی ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل می باشد. این گوشی با نمایشگر ۵ اینچی خود خوش دست است و به احتمال زیاد به زودی روانه ی بازارهای جهانی خواهد شد و اختصاص به چین تنها نخواهد داشت.

از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می توان به پردازنده MT6735 مدیاتک با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز، حافظه رم یک گیگابایتی، ۸ گیگابایت فضای داخلی  اشاره کرد. کاربران می توانند در این گوشی از دو سیم کارت استفاده کنند. از همه مهم تر کسانی که با کمبود حافظه مشکل دارند هم می توانند به راحتی تا ۳۲ گیگ توسط توسعه دهنده های حافظه ای، حافظه را افزایش دهند.

نکته مهم دیگر در این باره کیفیت دوربین گوشی است. در این گوشی هوشمند از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو استفاده شده است که کیفیت دوربین ها با این اوصاف بی نطیر است.

باتری گوشی ۲۴۰۰ میلی امپری است. قیمت این گوشی هم ۱۴۴ دلار در نظر گرفته شده است که نسبت به ویژگی های یاد شده مبلغ بسیار مناسبی است.

بنظر می رسد برخی از شرکت ها تنها به دلیل رقابت با گوشی های روز و برند با قیمت های بالا وارد کار شده اند تا بتوانند این تضاد طبقاتی گوشی ها را از سایرین باز پس بستانند.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت اخبار در مورد این گوشی و سایر گوشی و تبلت های هوشمند می توانید آدرس ایمیل خود را در خبرنامه علمولوژی وارد کنید. راستی ما دوره های آموزشی جدیدی نیز داریم که در مورد آن به شما خواهیم گفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *