روش چت کردن با یوزرهای فیس بوک در ویندوز

بسیاری از کاربران فیس بوک، از این شبکه، برای آشنایی و رابطه با دوستان قدیمی خود، و اقوام استفاده می کنند. البته برخی هم هستند که به دنبال پست های یکدیگر هستند تا با روحیات هم بیشتر آشنا شوند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که صرفا با بخش چت فیس بوک کار دارید می توانید نرم افزار تحت ویندوز فیس بوک را دانلود کنید و مثل سایر مسنجرها نظیر گوگل (gtalk ) و یاهو مسنجر از آن استفاده کنید

FB_Messenger_windows

البته این اپلیکیشن توسط خود فیس بوک ارائه نشده است، اما Aluxian اعلام کرده که تولید این برنامه توسط این گروه طراحی شده است، و از طرف فیس بوک به طور رسمی معرفی نشده است.

باید ابتدا برنامه را دانلود کنید، بعد آن را اجرا کرده و با استفاده از ID و یا شماره تلفن خود، وارد شوید. بعد از این یک برنامه تحت ویندوز برای شما باز می شود که در حقیقت تحت وب است و می توانید از آن استفاده کنید.

این برنامه برای سیستم عامل های مک، لینوکس و ویندوز در نسخه های مختلفی از طریق لینک انتهای صفحه قابل دانلود و نصب است.

اگر از مرورگر گوگل کروم استفاده می کنید، می توانید به راحتی با استفاده از اپلیکیشن های گوگل نیز به این برنامه دسترسی داشته باشید.

fb_messenger_taskbar

درصورتی که از اپلیکیشن گوگل مربوطه استفاده کنید، هنگام دریافت یک نوتیفی، عکس پروفایل فرد در کنار آیکون گوگل کروم در نوار وظیفه نمایش داده خواهد شد.

شما می توانید این برنامه را در نوار وظیفه PIN کنید

دانلود Facebook Messenger برای دسکتاپ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *