روش کوچک کردن هشدار تماس زمان بازی کردن با گوشی

گاهی اوقات در حال کار کردن با تبلت یا گوشی هوشمند خود هستید و به جای حساسی از بازی رسیده اید که ناگهان یک تصویر بزرگ روی نمایشگر شما ظاهر می شود که نشان از دریافت تماس است. این گونه می تواند ذهنتان حسابی به هم بریزید و تمرکزتان را از دست بدهید. گاهی تا بخواهید حتی رد تماس بدهید هم کنترل بازی از دستتان می رود و بازنده می شوید. برای حل این مشکل توسط نرم افزار سازان اندرویدی، یک نرم افزار طراحی شده که به آن تماس شناور گفته می شود.

sh.discovery.floatcalls

با استفاده از این نرم افزار می توانید هشدار تمام صفحه را به بخش کوچکی از صفحه تبدیل کنید و به راحتی با آن تماس را لغو کنید یا اینکه آن را بپذیرید.

روش کار با این نرم افزار چگونه است

ابتدا این نرم افزار را نصب کنید

بعد از اجرای برنامه بدون هیچ واسطه ای وارد صفحه تنظیمات می شوید. تصویر زیر صفحه تنظیمات است:

Screenshot_2015-05-05-06-53-09

گزینه ی اول تم نام دارد. در این بخش می توانید تم را برای رنگ های مختلف انتخاب کنید. وقتی روی تم ضربه بزنید صفحه زیر باز می شود که فرصت انتخاب های زیادی به شما می دهد:

Screenshot_2015-05-05-06-53-20

یکی از موارد مذکور را انتخاب کنید و بعد هم آن را تایید کنید.

گزینه بعدی پیش نمایش است. در این بخش مشخص می شود که اعلانی که شما هم اکنون رنگ آن را انتخاب کرده اید، دقیقا کجا قرار می گیرد.

در زیر پیش نمایش، غیر فعال شدن در صفحه ی خانگی است که این امکان تنظیم هشدار مختصر را در صفحه اول به شما می دهد. می توانید این کار را کنید یا اینکه در صفحه اول و در حالت استند بای، هشدار تماس معمولی را دریافت کنید

اگر دوست داشته باشید موقعیت اعلان را تغییر دهید از گزینه ی موقعیت استفاده کنید. با فشردن این گزینه صفحه زیر نمایان می شود:

Screenshot_2015-05-05-06-53-41

به راحتی با کشیدن این مستطیل می توانید جایی که دوست دارید را برای آن انتخاب کنید.

در نهایت می توانید به برنامه امتیاز دهید و از آن لذت ببرید. خبری از به روز رسانی این برنامه در دست نیست اما در صورت به روز رسانی کردن آن هشداری برای شما دریافت می شود که اگر گزینه ای اضافه بر آن شده باشد برایتان فعال گردد.

اگر بخواهید زبان برنامه را عوض کنید نیز در بخش زبان برنامه این امکان برایتان فراهم است.

برای دریافت این نرم افزار به کافه بازار سر بزنید یا اینکه روی این لینک کلیک کنید

برای آشنایی بیشتر با سایر نرم افزارهای اندرویدی به بخش اپلیکیشن اندروید علمولوژی بروید و نرم افزارهای موجود را مشاهده کنید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *