عدم موفقیت اپل در محبوبیت apple pay

اپل در سال ۲۰۱۴ گوشی جدید خود را به نام آیفون ۶ معرفی کرد. وی با معرفی این گوشی سعی داشت که هر طور که شده سرویس جدید خود را به شهرت برساند. بر روی این گوشی جدید سرویسی جدید نیز بکار گرفته شده بود که به اپل پی مشهور است. این سرویس به پرداخت های مالی بسیار کمک می کند.

apple-pay-2

بررسی کنندگان به دنبال این طرح، به سراغ کاربران اپل رفتند تا از ماهیت این برنامه سوال کنند اما جالب اینکه با پاسخ های عجیبی روبرو شدند

کاربران گوشی های آیفون در پاسخ هایی که دادند مشخص شد، که تنها ۶ درصد از افرادی که با این گوشی کار می کنند از این سرویس استفاده کرده اند. حدود ۸۵ درصد هم اعلام کردند که هرگز با این برنامه حتی برای یکبار هم کار نکرده اند

حدود ۹ درصد از کاربران هم اعلام داشتند که یکبار با آن کار کرده اند و بعد از مدتی روش کار با آن را فراموش کرده اند و گاهی نمی دانند در کجا ها می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند.

از همه مهم تر سامسونگ هم وارد این عرصه شده و سیستمی به نام اپل پی طراحی کرده است که می تواند به طرز بسیار جالبی رقیب این سرویس شود. بنظر می رسد که رابط کاربری این سیستم اپل مشکل داشته باشد و طراح آن به خوبی آن را به پایان نبرده باشد که موجب شده کاربران در استفاده از آن اذیت شوند. به همین دلیل اپل اخیرا با انتشار اسنادی در مورد روش بکارگیری اپل پی، و محل استفاده از آن صحبت هایی با کاربران داشته تا بتواند در به روز رسانی های بعدی مشکلات مورد نظر را رفع کند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *