مسابقه ی دوربین های آیفون ۶ اس با اکسپریا زد ۵، لومیا ۹۳۰، گلکسی اس ۶ و ال‌جی جی ۴

شاید شما هم بخواهید برای سال جدیدی که پیش رو داریم یکی از گوشی های آیفون ۶ اس با اکسپریا زد ۵، لومیا ۹۳۰، گلکسی اس ۶ و ال‌جی جی ۴ را خریداری کنید! البته شاید هم به گوشی قبلی خود را ضی باشید اما یک تجربه ی جدید هم لذت بخش است. البته بسیاری صرفا گوشی را بخاطر دوربین آن خریداری می کنند چرا که مطمئنند گوشی های جدید تکنولوژی های جدیدی را در بر گرفته است!

امروز در مسابقه ای که برگزار کرده ایم، از گوشی های آیفون ۶ اس با اکسپریا زد ۵، لومیا ۹۳۰، گلکسی اس ۶ و ال‌جی جی ۴ استفاده کرده ایم.

اول از همه ترتیب گوشی ها را ببینید :

  • گوشی شماره ۱: گلکسی اس ۶
  • گوشی شماره ۲: اکسپریا زد ۵
  • گوشی شماره ۳: لومیا ۹۳۰
  • گوشی شماره ۴: آیفون ۶ اس
  • گوشی شماره ۵: ال جی جی ۴

و اما مسابقه شروع می شود:

برنده ی اولین آزمایش آیفون ۶ اس است!

عکس اول در سایه و در نور کافی گرفته شده که بالخره آیفون ۶ اس توانست به خوبی جزییات و رنگ دقیق را به ما نمایش دهد:

camera_compare_zoomit_01

برنده ی دومین آزمایش هم آیفون ۶ اس است!

برای این مورد هم باید به رنگ آسمان بیشتر دقت کنیم. رنگ طبیعی ساختمان و آسمان و جزییات آن در گوشی آیفون ۶ اس دیده می شود.

camera_compare_zoomit_02

برنده ی سومین آزمایش هم آیفون ۶ اس است!

زمانی که می خواهیم بخشی از تصویر را کات کنیم به ایجاد نویز هایی در تصاویر می رسیم که اصلا خوشایند نیست اما ایفون ۶ اس بسیار تمیز و جذاب تصویر را به ما تحویل داده است

camera_compare_zoomit_02_Crop

برنده ی سومین آزمایش لومیا ۹۳۰ است

زمانی که این فضا برای تصویر برداری مشخص شد، تصمیم داشتیم که حتما پس زمینه را هم به خوبی در عکس بیندازیم که دقت در رنگ ها و تنوع آن ها و عدم تداخل با پس زمینه از گزینه هایی بود که موجب شد لومیا امتیاز آور تر باشد!

camera_compare_zoomit_03

برنده ی آزمایش ۵ هم لومیا ۹۳۰ است

در این آزمایش که تصویر در نور مصنوعی و داخل اتاق گرفته شده لومیا حرف اول را می زند. برای دقت بیشتر می توانید به برش صد درصد در این فضا هم دقت کنید که لومیا هم در این آزمون بهترین عملکرد را از خود نشان داده است.

camera_compare_zoomit_05

camera_compare_zoomit_05_crop

البته این روزها کمتر کسی به جزییات دقیق تصویر برداری دقت می کند چرا که افراد حساس یا عکاسان دارای دوربین های حرفه ای هستند!

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *