معرفی و بررسی گوشی OnePlus X

OnePlus X یکی از گوشی های جدیدی است که به تازگی معرفی شده و آماده ی ورود به بازار است تا علاقمندان به ویژگی هایش را بهره مند کند. این گوشی در ۵ نوامبر همین سال قرار است وارد بازار شود.

این گوشی که در رده ی اسمارت فون ها به شمار می رود در واقع قرار است با سیستم عامل اندروید ۵٫۱ و با رابط کاربری Oxygen به کاربران سرویس دهی کند. ابعاد این گوشی اندرویدی جدید ۱۴۰ x 69 x 6.9 میلی متر می باشد بنابراین می توان گفت که OnePlus X  یک گوشی بزرگ سایز باشد.

OnePlus-X-0

وزن ۱۳۸ گرمی این گوشی آن را فوق العاده کرده است. بدنه ی OnePlus X از ترکیب شیشه و فلز ایجاد شده که آن را شیک تر کرده است. نمایشگر این گوشی ۵٫۱ ایچی در نظر گرفته شده که با رزولوشن ۱۰۸۰ x 1920 در حد عالی و با کیفیت و دقت بالا به کاربران سرویس دهی می کند با این حال تراکم نمایشگر آن ۴۴۱ پیکسل در اینچ محاسبه شده که رقمی عالی است. نمایشگر این گوشی هوشمند تحت تکنولوژی AMOLED ارائه شده است. این نمایشگر برای کارایی بیشتر دارای سنسورهای متفاوتی است که از جمله آن می توان به سنسورهای نوری و مجاورتی اشاره کرد.

OnePlus-X-2

OnePlus X از نظر دوربین هم بسیار خوب عمل کرده است. در واقع دوربین های جلو و عقب با کیفیتی بکار گرفته شده اند که کاربران را به خرید آن ترغیب خواهند کرد. دروبین عقب یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است که با فلش ال ای دی کار می کند اما دروبین سلفی گیر این گوشی اندرویدی ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

از نظر سخت افزاری نیز این گوشی حرف هایی برای گفتن دارد. برای مثال اگر بخواهیم به پردازنده ی این گوشی رسیدکی کنیم خواهیم دید که این گوشی از یک پردازنده ی ۴ هسته ای Qualcomm Snapdragon 801 استفاده می کند که با قدرت ۲٫۳ گیگاهرتز به پردازش داده ها می پردازد. پردازنده ی گرافیکی این گوشی نیز Adreno 330 نام دارد که البته در کنار یک حافظه ی رم ۳ گیگابایتی قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. حافظه ی داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت است که البته با قابلیت هایی مثل microSD, microSDHC, microSDXC می تواند تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا پیدا کند.

OnePlus-X-4

باتری این گوشی دارای ظرفیت ۲۵۲۵ میلی آمپر است که البته قابل تعویض نیست و به صورت تو کار می باشد بنابراین می توان از یکی از مهم ترین مشکلاتش را همین دانست که البته این ویژگی موجب می شود که گوشی باریک باشد و خوش دست تر و سبک تر باشد. اما نیاز به مراقبت های خاص خود دارد.

OnePlus-X-6

خروجی های صدایی که برای این گوشی در نظر گرفته برای خروجی موزیک و خروجی تلفن جدا در نظر گرفته شده اما از صدای استریو پشتیبانی نمی کند. این گوشی از نصب دو سیم کارت پشتیبانی می کند همچنین امکان ارسال فایل از طریق کابل، بلوتوث و اتصال به وای فای نیز برخوردار است. این گوشی برای اهالی کانادا و آمریکا به طور مجزا و با ویژگی های خاصی طراحی شده است اما در تاریخ ۵ نوامبر قرار است در دسترس کاربران قرار گیرد. قیمت این گوشی ۲۴۹ دلار در نظر گرفته شده است.

OnePlus-X-8

با توجه به اینکه خرید های مردم از اندروید به ios تا ۳۰ درصد افزایش یافته است آیا شما هم هنوز به دنبال یک گوشی اندرویدی هستید و فکر می کنید تجربه ی کار با اندروید لذت بخش تر است؟

برای دریافت اخبار جدید در این باره می توانید ایمیل خود را در خبرنامه وب سایت علمولوژی وارد کنید و منتطر اخبار جدید تکنولوژی در ایمیل خود باشید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *