چگونه مرورگر فایر فاکس را بروز رسانی کنیم ؟

افرادی که به وب گردی عادت کرده اند، مطمئنا گاهی متوجه این می شوند که مرورگری که با آن در حال وب گردی هستند مشکلاتی دارد و این می تواند موجب تغییر نظر آنان و انتخاب یک مرورگر دیگر شود اما نگرانی های ایجاد شده همیشه مقطعی بوده چرا که کمپانی های ارائه  دهنده ی مرورگرها سریعتر و زودتر از شما به اشکالات مرورگر پی برده و تیم خود را ملزم به بروز رسانی و رفع عیوب مرورگر می کنند.

با اینکه بروز رسانی مرورگرها عموما به طور اتوماتیک رخ می دهد اما بسیاری از کاربران سوال دارند و آن هم این که چگونه بفهمیم نسخه ی کنونی مرورگر فایرفاکس ما، چه نسخه ای است؟ آیا مرورگر ما بروز است ؟ و یا اگر بروز نیست چگونه آن را بروز کنیم؟ پاسخ تمام سوالات شما درست همینجاست.

فایرفاکس عموما به طور اتوماتیک مرورگر های کاربران را بروز رسانی می کند و تنها با یک اعلان که در سمت راست و پایین مرورگر به شما می گوید که مرورگر شما بروز رسانی شده و برای اعمال نیاز مند به یک بار ریست مرورگر است.

برای اینکه بدانید مرورگر شما هم اکنون بروز است یا نه و فایرفاکس تان با چه ورژنی هم اکنون فعال است کافیست به بخش منوی فایرفاکس بروید و از آنجا به بخش HELP MENU بروید:

121

با کلیک بر این گزینه، یک لیست از گزینه ها برای شما نمایش داده می شود. اگر اخرین گزینه یعنی ABOUT FIREFOX کلیک کنید به راحتی می توانید اطلاعاتی در مورد مرورگر خود ببینید:

سطسظط

با کلیک بر این گزینه، اطلاعات پایه ای و مورد نیاز شما در مورد مرورگر فایرفاکس نمایش داده می شود. به محض کلیک بر این گزینه، کادری مشاهده می کنید که در آن در مورد ورژن کنونی فایرفاکستان نوشته است:

سط

در ادامه فایرفاکس با بررسی بروز بودن مرورگر شما و حتی جستجو برای در دسترس قرار دادن نسخه جدید، به کارش ادامه می دهد. اگر نسخه شما به روز نیست، به طور اتوماتیک شروع به دانلود و بروز رسانی می کند در غیر اینصورت با دیالوگی به شما می گوید که سیستمان بروز است.

ظطزظطز

بنابراین از طریق این مسیر می توانید به جزییات کامل در مورد بروز بودن مرورگر خود دست پیدا کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *