چگونه پست های توییتر را اتوماتیک در فیس بوک نشر دهیم؟

در این آموزش می خواهیم به شما یاد دهیم که چگونه توییتر خود را به فیس بوک تان معرفی کنید که هر چه بخواهید بر روی توییتر نشر دهید به طور اتوماتیک بر روی صفحه ی فیس بوکتان نیز نمایش داده شود. در واقع این کار می تواند به طور کلی جلوی هدر دادن وقت شما را بگیرید. خب شروع می کنیم.

ابتدا نام کاربری و پسورد اکانت توییتر خود را بنویسید.

aid1212202-728px-Link-Twitter-to-Facebook-Step-1-Version-3

بر روی گزینه ای که در میان بخش جستجو و ابزارهای نوشتن قرار دارد کلیک کنید. موقعیت این گزینه سمت راست و بالای مرورگر می باشد

aid1212202-728px-Link-Twitter-to-Facebook-Step-2-Version-3

حالا گزینه ی setting را انتخاب کنید که در واقع دومین گزینه از پایین محسوب می شود

aid1212202-728px-Link-Twitter-to-Facebook-Step-3-Version-3

حالا گزینه ی Apps را انتخاب کنید

حالا باید روی دکمه ی آبی رنگ Connect to Facebook کلیک کنید. با این کار مرورگر جدیدی باز می شود که به شما کمک می کند که پروسه ی مورد نظر را در آن مرورگر یا تب دنبال کنید

aid1212202-728px-Link-Twitter-to-Facebook-Step-5-Version-3

حالا باید در مرورگر جدید روی Log in With Facebook. کلیک کنید

اگر فیس بوکتان باز نیست، باید نام کاربری و پسورد را وارد کنید. در غیر اینصورت به راحتی وارد بخش تایید و مجوز ادغام می شوید. کافیست okay را بزنید.

حالا شما مشخص می کنید که می خواهید در یکی از صفحات فیس بوک پست های توییتری را نشر دهید. برای این کار Allow را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.

aid1212202-728px-Link-Twitter-to-Facebook-Step-7-Version-3

با این شیوه، توییتر ملزم می شود که هر پستی که در آن ایجاد شد، در صفحه ی فیس بوک نیز آن پست به طور اتوماتیک منتشر کند. شاید لازم باشد برخی تاییدیه ها را در توییتر مجددا انجام دهید تا این ادغام و هم افزایی به راحتی صورت گیرد.

این روشی است که به شما کمک می کند در وقت خود نهایت صرفه جویی را کنید ام ابرای مدیریت صفحات و پاسخ به پیام کاربران لاجرم باید به طور مجزا به صفحات لوگین کنید و پیام ها را مدیریت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *