بررسی عکس های گرفته شده با دوربین گوشی هوشمند LG G4

زمانی که نام گوشی هوشمند LG G4 قدم به بازار تکنولوژی و دنیای فناوری نهاد، همه به آن یک نسبت بسیار ارزشمند دادند و آن هم چیزی نبود جز، یک گوشی دو کاره با قابلیت تصویر برداری بالا! با شنیدن این موضوع بر آن شدیم که کمی این گوشی را به کمک شرکت ال جی از نظر دوربین بررسی کنیم. اگر گوشی هایی که پرچم دار دنیای تکنولوژی اند را این روزها به دست بگیرید و کمی وضعیت دوربین آن ها را بررسی کنید متوجه می شوید که این گوشی ال جی، از نظر قابلیت های تصویر برداری حرف اول را می زند.

اول از هر چیز دریچه ی دیافراگم این گوشی به چشم می آید که عریض ترین دریچه نسبت به گوشی های هوشمند کنونی را داراست و این موجب می شود که بتوانید تصاویری را با آن شکار کنید که نمونه اند.

گفته ال جی ماژول دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 بکار رفته در LG G4 تجربه ای شگفت انگیز از تصویر برداری با موبایل را به کاربر خود هدیه خواهد کرد.

در عین حال برای اینکه ال جی ثابت کند که دوربین جدیدترین مدل گوشی اش، فوق العاده است، از عکاسی هنرمند و مشهور به نام Colby Brown  استفاده کرده است تا با تصاویری که با گوشی ال جی جی ۴ می گیرد، وجدان کاربران را به قضاوت بناشند.

Colby Brown بعد از پذیرش این رویداد، کار خود را به صورت تصویر برداری در اتومبیل و با دستی ویژه ال جی جی ۴، شروع می کند. او بعد از تصویر برداری در مورد عکس های گرفته شده اعلام داشت که دوربین ۱۶ مگاپیکسلی LG G4 با گشادگی لنز f/1.8 قادر است تصاویر را با رنگ های واقعی ثبت کند و در نهایت نویزهای موجود در تصویر بخصوص تصاویر تهیه شده در تاریکی را حذف نماید. بنابراین این گوشی با این دوربین باید اولین انتخاب عاشقان تصویر برداری باشد.

ال جی قرار است در مراسمی در روز ۸ اردیبهشت ماه، از این گوشی خود رونمایی کند و به سرعت آن را در معرض فروش برای خریداران و عاشقان ال جی قرار دهد. تصاویر زیر توسط این عکاس برجسته شکار شده است:

lgg4 (1) lgg4 (2) lgg4 (3) lgg4 (4) lgg4 (5) lgg4 (6) lgg4 (7) lgg4 (8) lgg4 (9) lgg4 (10) lgg4 (11)

در صورتی که دوست دارید پیش از خرید گوشی، با ویژگی های گوشی های هوشمند جدید آشنا شوید به شما توصیه می کنیم که ایمیل خود را در خبرنامه علملووژی ثبت کنید و منتظر مقالات علمی و تکنولوژی ما باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *