روش ساخت اپل ایدی با سیستم ویندوزی یا مک

برای استفاده بهتر و کامل تر از سرویس های اپل، کافیست یک حساب کاربری اپل داشته باشید. برای استفاده از بسیاری از نرم افزارهایی که اپل در اختیار کاربران قرار داده است لازم است که یک apple id داشته باشید که شامل، یک شناسه اپلی می شود. با استفاده از apple id می توانید به انواع نرم افزار ها، کتاب ها، موزیک ها و…. در فروشگاه اپل دسترسی داشته باشید. توصیه می کنیم که برای استفاده از سرویس های اپل، از یک آی دی مشترک استفاده کنید بدین معنی که نیاز نیست برای دسترسی به موسیقی ها یا، کتاب ها، هر کدام یک آی دی جدا گانه داشته باشید.

ساختن apple id به دو صورت پولی و غیر پولی صورت می گیرد اما ما در این اموزش به روش ساخت apple id بدون پول می پردازیم. گام های ساده ی زیر شما را صاحب یک شناسه اپل می کند

 

روش درست کردن و ساختن اپل آی دی در MAC یا PC

همانطور که همه ی اپل دوستان می دانند iTunes رابط اتصال شما به سرویس های اپل است. شناسه اپل درست در همینجا به کارتان می آید. اگر از مک یا ویندوز استفاده می کنید کافیست وارد برنامه iTunes شوید. در آن جا گزینه Tunes Store را پیدا کنید و بعد از کلیک کردن روی آن، وارد سمت راست و بالای آن شوید. نام کشور و پرچم کشور را انتخاب کنید. ( در صورتی که نام کشور مشاهده  نمی شود کافیست روی FLAG کلیک کنید و از این طریق اقدام کنید )

حالا می توانید به قسمت هایی مثل App Store, Music, TV Shows, or Books از فروشگاه بروید.

APPLE-ID

می توانید به بخش محصولات رایگان بروید. در بخش TOP FREE می توانید محصولات پر بازدید رایگان را انتخاب کنید. بسیاری از برنامه های رایگان این سرویس یک تیک Free در کنار خود دارند. یکی از این محصولات را برای دانلود یا دریافت رایگان کلیک کنید.

 

APPLE-ID1

بعد از این با روش های پرداخت و دریافت در زیر روبرو خواهید شد که بهتر است گزینه اول از راست را انتخاب کنید

APPLE-ID2

اگر اپل آی دی ندارید باید ثبت نام کنید، در همین موقعیت اطلاعات شخصی تان را وارد کنید و با ثبت ایمیل تان، لینک فعال سازی اپل آی دی برایتان ارسال می شود. کافیست بعد از ثبت نهایی، وارد اکانت ایمیل خود شوید و بعد روی لینک مورد نظر کلیک کنید تا اطلاعات اپل آی دی خود را دریافت کنید.

در آموزش های بعدی به معرفی روش درست کردن اپل آی دی در گوشی ها و تبلت های هوشمند اپل می پردازیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *