رونمایی از وان پلاس ۲ با توان سخت افزاری بالا و قیمتی مناسب

cf6d98ed5e41c3592a31b856f40bdaf4_XL

سر انجام پس از ۱۵ ماه چشم انتظاری شرکت چینی وان پلاس دومین گوشی هوشمند خود یعنی One Plus 2 را معرفی کرد. این گوشی هوشمند نسبت به سری قبلی خود، One Plus 1 از نظر دوربین، صفحه نمایش، حافظه ی رم و همچنین ساخت بدنه و فرم گوشی که با استفاده از آلیاژ های منیزیم و آلومینیوم تقویت گشته و مستحکم تر شده، بهبود یافته است.

با ما در معرفی این محصول همراه باشید:

کمپانی وان پلاس بالاخره بعد از گذشت چندین ماه و انتشار تیزر های متعدد از One Plus 2 به صورت رسمی از آن رونمایی کرد. کمپانی وان پلاس، one plus 1 را ۱۵ ماه پیش با قیمت ۲۹۹ دلار روانه ی بازار کرد که هم اکنون با رونمایی از One Plus 2 این گوشی با کاهش ۵۰ دلاری همراه بوده و با قیمت ۲۴۹ دلار در اختیار مشتریان این محصول قرار می گیرد.

One Plus 2 با عملکرد های بهتری نسبت به سری قبلی خود روانه ی بازار می شود که به بهره گیری از حافظه ی رم بالا تر و بیشتر، صفحه نمایش با کیفیت تر، دوربین با رزولوشن و وضوح بیشتر و استفاده از آلیاژ های فلزی به جای پلاستیکی در بدنه ی این محصول اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی از نسخه ی C پورت USB نیز بهره می برد. از آنجایی که one plus 2 از بدنه ی فلزی بهره می برد قیمت این گوشی به مراتب کمی افزایش پیدا کرده است. این محصول در دو نسخه ی ۶۴ گیگا بایتی و ۱۶ گیگا بایتی عرضه می شود که نسخه ی ۶۴ گیگا بایتی آن ۳۸۹ دلار و نسخه ی ۱۶ گیگابایتی آن ۳۲۹ دلار می باشد.

OnePlus_two2

بی گمان استفاده از فلز های آلومینیوم و منیزیم برای ساخت سری دوم گوشی های وان پلاس به هنگام استفاده و در دست گرفتن گوشی حس کار با یک گوشی رده بالا را به استفاده کننده از آن القا می کند. در قسمت پشتی گوشی یک انحنای بسیار کمی را مشاهده می کنیم که دست گرفتن این گوشی را آسان تر و دل چسب تر می کند. با نگاهی عمیق به وان پلاس ۲ می توان گفت این گوشی هوشمند در باب تشابه، شباهت بسیار کمی با موتو ایکس موتورولا دارد.

برای جدا کردن کاور پشتی one plus 2 از شیاری که در ناحیه ی چپ قسمت عقبی تعبیه شده می توان استفاده کرد. در زیر کاور پشتی گوشی اسلات سیم کارت قابل مشاهده است که این اسلات دوگانه بوده و از دو سیم کارت در این گوشی هوشمند می توان بهره برد. همچون جی ۴ ال جی، وان پلاس ۲ نیز در هنگام خرید از قاب های متعدد باب میل مشتری استفاده و عرضه می کند که در رنگ ها و طرح های متعددی طراحی شده اند، قیمت هر یک از این قاب ها ۲۶٫۹۹ دلار بوده که مشتریان این گوشی هوشمند در هنگام خرید گوشی بنا به سلیقه ی خود می توانند از آن ها بهره ببرند.

OnePlus_two

می رسیم به مشخصات فنی گوشی one plus 2 که از جمله ی آن ها می توان به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی یا همان ۱۰۸۰p و تراشه ی هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز به همراه پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰ اشاره کرد. از آنجایی که اخبار متعددی راجع به گرم شدن بیش از حد اسنپدراگون ۸۱۰ در بین کاربران و مشتریان این تراشه هست کمپانی وان پلاس متذکر این نکته شده است که در ساخت وان پلاس ۲ از نسخه ی ۲٫۱ این تراشه بهره گرفته است که مشکل گرم شدن بیش از حد را نداشته و برای راحتی بیشتر استفاده کنندگان از این گوشی هوشمند در ساختار گوشی از ژل های حرارتی و گرافیکی استفاده شده تا گرمای تولید شده در اثر فرایند ها به سطح گوشی انتقال داده نشوند و کاربران در هنگام استفاده آزرده خاطر نشوند. از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند می توان به رم ۴ گیگابایتی برای نسخه ی ۶۴ گیگا بایتی و رم ۳ گیگا بایتی برای نسخه ی ۱۶ گیگا بایتی آن اشاره کرد که از نوع LPDDR4 می باشد. وان پلاس در این گوشی هوشمند از یک باتری ۳٫۳۰۰ میلی آمپری استفاده کرده است که از کیفیت مناسبی برخوردار است. سیستم عامل اختصاصی این گوشی اندروید ۵٫۱ یا همان آبنبات چوبی می باشد که از این حین در رده ی پیشتازان تکنولوژی اندرویدی قرار دارد.

از دیگر قابلیت های سری دوم گوشی های هوشمند وان پلاس می توان به دوربین ۱۳ مگا پیکسی به همراه لنز با دیافراگم f/2.0 نام برد که کیفت مطلوبی داشته و از لرزشگیر اپتیکال و فوکوس لیرزی نیز بهره می برد .

لازم است به سنسور هوشمند اثر انگشت خازنی موجود در این گوشی هوشمند نیز اشاره شود که در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است و قادر به تشخیص پنج پروفایل کاربری می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *