سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با ضخامت ۵ میلی متر در سامسونگ

همان گونه ک اطلاع دارید گوشی های تلفن همراه و به اصزلاح اسمارت فون ها این روز ها به سوی باریک تر شدن پیش میروند. و به طبع برای باریک تر شدن این اسمارت فون ها لازم است سنسور ها و وسایلی که برای ساخت آن ها استفاده میشود نیزکوچک تر شوند. شرکت سامسونگ در راستای همین هدف سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با ضخامت ۵ میلی متر را مهرفی کرده است.

با ما در برسی آن همراه باشید:

معرفی و تولید این محصول از سوی شرکت سامسونگ به هر چه بیشتر باریک ککردن گوشی های این کمپانی کمک خواهد کرد و به احتمال زیاد دیگر از بیرون زدگی لنز گوشی از بدنه نخواهیم و و گوشی های هوشمند این کمپانی باریک تر خواهند شد تا این شرکت نیز برای باریک کردن هرچه بیشتر اسمارت فون های خود از سایر رقبا عقب نماند.

قائم مقام بازاریابی SLSI  سامسونگ _ کیوشیک هونگ _ در خصوص این سنسور باریک چنین اعلام داشته که:

ما بسیار خرسند هستیم که اعلام کنیم که اولین سنسور با اندازه ی پیکسل یک میکرومتری را روانه ی بازار خواهیم کرد. ارمغان این سنسور طراحی باریک تر گوشی ها در کنار دوربینی با قابلیت پبت تصاویر با کیفیت است.

این سنسور بسیار باریک که  S5K3P3 نام دارد و ضخامت آن در حدود ۵ میلی متر _ کمی کمتر از این مقدار_ می باشد بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی کمپانی سامسونگ کیفیت آن همانند سنسور های تصویری با اندازه پیکسل ۱٫۲ میکرومتر میباشد با این که این سنسور در حدود ۲۰ درصد نسبت به سنسور های قبلی خود کوچک تر شده است. یکی از مزیت های این تراشه ی باریک استفاده از فناوری ایزوسل می باشد که این فناوری در سنسور های مورد استفاده برای گوشی هایی همچون گلکسی اس ۲، گلکسی اس ۶ اج، گلکسی اس ۵ و گلکسی نوت ۴ و.. نیز از سوی سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته بود.

حال باید منتطر ماند تا سامسونگ اولین اسمارت فون خود را با استفاده از این سنسور روانه ی بازار کند. استفاده از این سنسور حتما به باریک تر شدن گوشی های این کمپانی کمک خواهد کرد. اما سوالی که ذهن کاربران و استفاده کننده گان از گوشی های این کمپانی را مشغول کرده است این است که آیا استفاده از این نوع سنسور باعت به روز رسانی هایی در طراحی های  اصلی  این کمپانی قدیمی و موفق برای اسمارت فون هایش می شود.

پیروز و موفق باشید.

 

لینک منبع:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *