معرفی گوشی چینی Meizu M2

کمپانی چینی میزو گوشی Meizu M2 را با قیمت باور نکردنی ۹۶ دلار معرفی کرد!!

کمپانی های مختلف از جمله چینی ها برای جذب مخاطب و فروش بیشتر با هم به رقابت پرداخته اند تا محصولات با کیفیت و امکانات بالا را با کمترین قیمت ممکن به دست خریدار برسانند از این رو رقابت سنگینی بین این کمپانی ها برقرار است. کمچانی میزو نیز ایز این بحث عقب نمانده است و با معرفی این گوشی میان رده با قیمت ۹۶ دلار و امکانات مناسب به میدان آمده است. هر چند از نظر کارشناسان قیمت این محصول باید چیزی بیشتر از ۹۶ دلار اعلام شده از سوی این شرکت باشد. با ما همراه باشید در برسی این اسمارت فون جدید شرکت میزو:

aabd3bf31558291710ccad0991da930d_XL

سرعت پیشرفت شرکت‌های چینی آنچنان چشمگیر و خارق‌العاده است که حتی اپل و سامسونگ نیز با چنین سرعتی پیشرفت نکردند و معلوم نیست که پس از گذر حدودا ۵ سال همچنان ۲ غول آمریکایی و کره‌ای را در صدر لیست پرفروش‌ترین برندهای اسمارت‌فون ساز ببینیم! شرکت Meizu یکی از شرکت‌های نوپای چینی که با سرعتی اغوا کننده در حال افزایش سهم خود است، در حال آماده‌سازی مدل جدید اسمارت‌فون خود است که مشخصات آن در وبسایت یک فروشگاه آنلاین در چین_فروشگاه Tmall در کشور چنین مشخصات و قیمت مدل جدید این گوشی را با نام Meizu M2 منتشر کرده است._ لو رفت. در ادامه با ما باشید تا از مشخصات پرچمدار بعدی Meizu بیشتر مطلع گردید.

سرعت پیشرفت بالای این کمپانی و تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب زمینه را برای جذب سریع این کمپانی و محصولاتش در بازار های آسیایی و اروپایی را فراهم کرد. این کمپانی با معرفی گوشی جدید خود بار دیگر همه گان را متعجب ساخت. اگر چه ام ۲ میزو در میان گوشی های با کیفیت و ارزان قیمت بازار بی رقیب نیست _ردمی ۲ شیائومی یا K3 لنوو_  اما هنوز هم حرفی برای گفتن در میان گوشی های میان رده دارد و میزو سعی کرده با این گوشی سنگ تمام بگذارد و همه را کنار بزند.

صفحه‌نمایشی ۵ اینچی با وضوحیت ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسل با رزولوشن HD و تراکم ۲۹۴ پیکسل بر اینچ در کنار پردازنده‌ی ۶۴ بیتی MT6735 شرکت مدیاتک با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز و چیپ گرافیکی Mali-T720 MP2 در کنار ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد که می‌توان عنوان میان‌رده را به این محصول اعطا کرد. کاربرانی که به میزان حافظه‌ی داخلی بیشتری نیاز داشته باشند، می‌توانند از طریق اسلات افزایش حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت به آن اضافه کنند تا دغدغه‌ی کمبود فضا را در سر نداشته باشند. همچنین این اسمارت فون از رابط کاربری flayme این شرکت_ رابط کاربری Flayme 4.5 _بهره میبرد.

دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی بوده و در جلو نیز دوربینی ۵ مگاپیکسلی تصاویر سلفی را به حد مطلوبی شکار خواهد کرد. باتری آن ۲۵۰۰ میلی‌آمپر است که تقریبا می‌توان گفت برای مشخصات میانی این محصول کافی به نظر می‌رسد. در بخش نرم‌افزاری، وایرایش ۵٫۰ اندروید از کاربران این اسمارت‌فون پذیرایی خواهد کرد و فعلا مشخص نیست که این شرکت آپدیت نسخه‌های جدیدتر را برای آن عرضه کند. دو سیمکارت با سرعت اتصال ۴G LTE در این گوشی جا خوش خواهند کرد تا از لحاظ ارتباطی کاربر دغدغه‌ای به خود راه ندهد.

یکی از دغدغه های اصلی کاربران در استفاده از گوشی های ارزان قیمت و میان رده کیفیت دوربین این نوع از گوشی ها می باشد که نسبت به آنچه از طرف کمپانی ها اعلام می شود کیفیت کمتری دارد شرکت میزو نیز از این موضوع اطلاع کافی را داشته و برای این اسمارت فون از یک دوربین باکیفیت _مشابه میزو ۲ نوت _ استفاده کرده است تا کاربران از دوربین با کیفیت آن به خوبی استفاده کرده و نگران بی کیفیتی در باره ی این اسمارت فون نباشند.

ضخامت محصول جدید Meizu حدودا ۸٫۷ میلیمتر است که تقریبا می‌توان گفت ضخیم نیست و ابعاد کلی آن کمی بزرگتر از آیفون ۶ می باشد که با این حال در این بخش نیز می‌توان نمره‌ی قبولی به آن داد. جالب‌ترین بخش ماجرا جایی است که به قیمت آن برمی‌گردد چرا که ۹۶ دلار برای آن در نظر گرفته شده که می‌توان گزینه‌ی مناسبی برای کسانی باشد که قصد دارند با هزینه‌ای کم، محصولی قابل قبول تهیه کنند. نسخه ی دو سیمکارته ی این محصول در رنگ های سفید،خاکستری،صورتی و آبی در بازار اراعه و با قیمت ۶۹ دلاری به دست مشتریان خواهد رسی.

به نظر شما این کمپانی میتواند کمپتنی های بزرگ همچون اپل و سامسونگ را به زانو در آورد و آیا Meizu M2 فروش خوبی خواهد داشت؟!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *