چگونه در ویندوز ۱۰ مستقیما به صفحه لاگین وارد شویم؟

url

در ابنجا قصد داریم به شما روشی را معرفی کنیم تا با حذف کردن لاک اسکرین ویندوز خود به طور مستقیم وارد صفحه لاگین ویندوزتان شوید. اگر شما نیز برای بالا بردن امنیت ویندوز خود آن را با کمله عبور قفل نموده اید پس هنگام ورود به ویندوز ابتدا با صفحه ای روبرو می شوید که لاک اسکرین نام دارد. اگر دوست دارید که وقت خود را در مواجهه با این صفحه از دست ندهید پس با ما همراه باشید تا روش حل این موضوع را با شما مرور کنیم.

Windows 10 Lock Screen

صفحه ی مورد نظر ما صفحه ای است که کاربرانی آن را اضافه می دانند و معتقدند که می توان بدون وجود این صفحه هم به ویندوز منتقل شد. اما اغلب کاربران نیز از این لاک اسکرین استقبال کرده اند و مشکلی با وجود این صفحه ندارند. اگر شما از کاربران دسته دوم محسوب می شوید پس با ما باشید تا به شما کمک کنیم تا این معضل را برای خودتان حل کنید. برای این کار لازم است تا مراحل زیر را به ترتیب شماره انجام دهید و تا آخرین مرحله را بگذرانید.

تذکر مهمی که لازم است قبل از شروع این کار به شما یادآور شویم این است که تمامی مراحلی که ذکر خواهد شد در محیط رجیستری ویندوز اجرا می شوند پس اگر به این محیط آشنایی ندارید از هرگونه تغییری که در این بخش انجام دهید و یا مقادیر آن را ویرایش و تصحیح کنید بپرهیزید چون ممکن است با اشتباهی جزیی عملکرد ویندوز خود را با مشکل مواجه کنید و دیگر نتوانید آن را به حالت اولیه بازگردانید. ولی اگر باز هم این کار برای شما ضروری است می توانید با تهیه فایل پشتیبان از رجیستری ویندوز در صورت مواجهه با مشکل رجیستری را به حالت اولیه برگردانید و اطلاعاتی را از دست ندهید.

مراحل غیر فعال کردن لاک اسکرین ویندوز

  • Run را باز کنید. این کار را می توانید با Windows + R و یا سرچ در محیط ویندوز انجام دهید.
  • Regedit را در محیط مذکور تایپ کنید و سپس اینتر را بفشارید. اگر User Account Control به شما نشان داده شد گزینه Yes را انتخاب کنید.
  • در پنجره باز شده مسیر روبرو را دنبال کنید: HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREPoliciesMicrosoftWindows
  • در مسیر ذکر شده، کلید یا Key با عبارت Personalization مستقلا در زیر مجموعه کلید Windows می باشد. آن را بیابید. اگر کلیدی با چنین نامی یافت نشد، در پنل سمت راست خود کلیک کنید و کلید جدیدی را با انتخاب گزینه New و بعد از آن Key ایجاد کنید. نام آن را Personalization بگذارید.
  • حالا کلید مورد نظر را فشار دهید.
  • بعد از راست کلیک در پنل سمت راست و انتخاب New و سپس DWORD (32-bit) Value به کار خود ادامه دهید. عدد ۳۲ در عبارت مذکور برای هر دو ویندوز ۳۲ و ۶۴ بیتی قابل استفاده است و نیاز به تغییر ندارد.
  • NoLockScreen، مقدار جدیدی با این نام بسازید.
  • مقدار فیلد Value این مقدار را ۱ قرار دهید و Ok را انتخاب کنید. این کار را با دابل کلیک بر روی NoLockScreen انجام دهید. اگر احیانا دوباره نظرتان برگشت و به لاک اسکرین نیاز داشتید مقدار نامبرده را به ۰ برگردانید.
  • گزینه فایل را انتخاب کنید (از تب بالای صفحه) و گزینه Exit را فشار دهید تا از رجیستری خارج شوید.

رایانه خود را دوباره راه اندازی کنید تا انتظارات شما برآورده شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *