آشنایی و روش کار با افزونه Who Deleted Me برای فیسبوک

قطعا شما یک پروفایل فیس بوک دارید و در آن تعدادی دوست جمع کرده اید. البته فراموش نکنید که برخی از افراد ابتدا در خواست دوستی می دهند و بعد از اینکه فرند هایشان زیاد شد، درخواست دوستی خود را باطل می کنند تا فالور ها یا دنبال کنندگانشان بیشتر شوند. این هم نوعی شهرت کاذب است که بالاخره ترفندش در میان کاربران فیس بوک لو رفته است.

اگر شما هم فرند های زیادی دارید و نمی توانید هر روز آن ها را مدیریت کنید، می توانید از افزونه ی Who Deleted Me  استفاده کنید. این افزونه برای مرورگر فایرفاکس ساخته شده است که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد. Who Deleted Me  بسیار کم حجم است اما می تواند فواید بسیاری داشته باشد.

زمانی که فردی شما را از لیست فرند هایش حذف می کند یا اینکه اکانتش را غیرفعال می کند این افزونه برای شما نوتیفی هایی ارسال می کند که می توانید به راحتی، و بدون بررسی پیج خود از آن خبر دار شوید. عموما اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که فرد مقابل را از لیستتان حذف کنیذ. این افزونه این امکان را به طور مستقیم برایتان ایجاد کرده است. به اسکرین شات زیر دقت کنید:

151826

در بالا بعد از سلام دادن به شما ( در اینجا سلام جیم! ) هشداری ارسال شده مبنی بر اینکه شما یک دوستی ایجاد کرده اید و دو دوست را از دست داده اید!

زمانی که لیست افرادی که شما را آنفرند کرده اند نشان می دهد روبروی تصویر هر کدام دکمه هایی قرار داده شده که می توانید در ثانیه آن ها را از لیست خود حذف کنید یا اینکه جسارتشان را نادیده بگیرید.

در قسمت دوستان جدید هم تصویر و اطلاعات فرد جدید را به شما نمایش می دهند که می توانید از همینجا به درخواست دوستی آن ها پاسخ داده و آنان را بپذیرید.

کار کردن با افزونه بسیار راحت است و نیاز به تنظیمات خاصی ندارد.

کافیست افزونه Who Deleted Me  را از اینجا بر مرورگر خود بیفزایید. بعد از نصب مرورگر نیازی به ریستارت ندارد.

از Who Deleted Me لذت ببرید

در صورتی که تمایل دارید آموزش های مشابه را در ایمیل خود دریافت کنید، آدرس خود را به خبرنامه علمولوژی بیفزایید. علاوه بر این اگر سوالی در مورد بخش های وب و تکنولوژی و… دارید می توانید با پرسیدن از همکاران علمولوژی، پاسخ آن را در قالب یک پست ویژه دریافت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *