تماس صوتی با واتس اپ برای کاربران iOS فراهم می شود

اگر شما از جمله کاربرانی هستید که گوشی اندرویدی دارید، و از برنامه ی واتس اپ استفاده می کنید باید بدانید که اخیرا با یک به روز رسانی، امکان تماس صوتی با واتس اپ در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته است. این تغییر که حدود چندهفته پیش رخ داد، موجب شد کاربران اندروید واتس اپ خود را به کامل ترین نسخه ممکن از واتس اپ تبدیل کنند. اما کاربران IOS هم در پشت این رویداد، انتظار دارند که بتوانند برنامه واتس اپ خود را به نسخه تماسی ارتقا دهند.

WhatsApp

اوایل روز گذشته در آیتونز، نسخه ای از WhatsApp برای به روز رسانی قرار داده شد که طبق آن کاربران می توانستند با به روز رسانی نرم افزار خود از تماس صوتی واتس اپ بهره مند شوند.

در صورتی که برنامه خود را به روز کنید و این قابلیت را مشاهده کنید می توانید با استفاده از اینترنت به راحتی تماس های لازم را با واتس اپ برقرار کنید اما تمام افرادی که این به روز رسانی را انجام داده اند به قابلیت تماس صوتی WhatsApp دسترسی نداشته اند. به همین دلیل واتس اپ اعلام داشته که به تدریج این به روز رسانی را انجام خواهد داد بنابراین امکان دارد تمام افرادی که به روز رسانی می کنند در روز اول از آن بهره مند نشوند.

ویژگی جدید واتس اپ برای کاربران iOS 8  شامل تغییراتی در اشتراک گذاری محتوای واتس اپ نیز می شود. کاربران واتس اپ قادرند که با استفاده از دکمه SHARE هر چیزی اعم از عکس، فیلم، متن و لینک و … را برای سایر برنامه ها به اشتراک بگذارند.

تغییرات ثانویه ی واتس اپ شامل دسترسی سریع به دوربین، و وارد شدن به پوشه تصاویر و همچنین ارسال فیلم های متفاوت در یک لحظه می شود. با این حال کاربران می گویند تماس صوتی رایگان واتس اپ شاهکار این نرم افزار بوده است.

حالا می توانید جدیدترین نسخه واتس اپ را دانلود کنید اما برای دسترسی به تماس صوتی کمی شکیبا باشید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *