جست و جو در میان ستاره ها با SkyView

7c321ad19ff88eff2bf6764c59e2f147_XL

آیا شما از علاقه مندان به ستاره و ستاره شناسی هستید؟ اگر اینگونه هست پس با ما همراه باشید تا شما را با اپلیکیشن SkyView آشنا سازیم. برنامه ای در عرصه ستاره شناسی که با قابلیت های فوق العاده اش برای تمامی دوست داران این زمینه جذاب خواهد بود.

یکی از ناشناخته ترین علومی که هنوز پرسش های زیادی پیرامون آن مطرح است علوم فضایی و شاخه های آن هستند. علمی که با وجود کشفیات فراوان و پیشرفت کم نظیرش باز هم علامت های سوال زیادی را بی پاسخ گذاشته است. جایی که تصور بزرگیش از محدوده ذهن خارج است به طوری که کهکشان راه شیری با تمام عظمتش قطره ای از این دریای با عظمت است. تا بحال این نظریه علمی را بار ها شنیده اید که گفته می شود هر ستاره ای که ما هم اکنون در حال مشاهده آن هستیم، در واقع داریم چندین میلیون سال قبل این ستاره را به نظاره می نشینیم و احتمال دارد تا بحال این ستاره از بین رفته باشد. عجیب است ولی واقعی! نوری کم و کوچک که ما شاهد آن هستیم شاید بسیار بزرگ باشد که خورشید در مقابل او تکه سنگی کوچک بیش نباشد. در مورد همین خورشیدی که می بینیم و برای ما اندازه توپی است همین مسئله به طور واضحی مشخص است.

پس اگر شما نیز از این دست مطالب لذت می برید به جمع دوست داران این برنامه محبوب، یعنی SkyView® Explore the Universe بپیوندید تا بتوانید از امکانات بی نظیر و زیاد آن استفاده کنید. از همین طریق خواهید توانست با مطالعه ستاره ها و دیگر موضوعات، دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.

skyview2

این برنامه با شبیه سازی و نمونه سازی آسمان واقعی و پر از ستاره در ابعاد قابل تصور به شما این امکان را می دهد تا با حرکت گوشی خود به منزله یک تلکوپ فضایی و واقعی، پیرامون خود را بنگرید و مشاهده کنید که در محاصره ستارگان قرار گرفته اید. با این اپلیکیشن خواهید توانست خودتان ستاره ها و یا صورت های فلکی را کشف کنید و آن ها را آنالیز کنید. از دیگر امکانات فوق العاده ای که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد این است که اگر وارد قسمت هایی از آسمان مجازی شدید که در آن صورت های فلکی قرار داشت، به صورت اتوماتیک به شناسایی و نمایش آن ها می پردازد. قابلیتی که شما را شیفته این اپلیکیشن خواهد کرد. پس شما نیز اگر به این برنامه و این علوم علاقه دارید عجله کنید تا از این سیر عقب نمانید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. شما نیز می توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا به بهبود کیفیت مطالب ما کمک کنید. برای این کار از قسمت نظرات و پیشنهادات استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *