جلوگیری از تغییر لینک ها در صفحات جستجو با ابزار Google search link fix

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران دارند این است که گاهی با جستجو کردن مطلبی، تنها نیاز دارند که لینک مطلب را بردارند و نیازی ندارند که در همان لحظه مطالب را مشاهده کنند.

فرض کنید شما کلمه ی علمولوژی را سرچ کرده اید. وقتی که از طریق صفحه جستجو به طور مستقیم، بخواهید لینک را کپی کنید، متاسفانه، لینک خود صفحه ی جستجو کپی می شود.

حالا اگر این لینک را در مرورگر خود وارد کنید، مستقیما دوباره وارد صفحه ی جستجو می شوید. برای اینکه بتوانید لینک اصلی سایت را کپی کنید، که به محض وارد کردن در مرورگر، بتوانید به سایت مروبوطه بروید می توانید از افزونه Google search link fix استفاده کنید.

بعد از نصب این افزونه، صفحه جستجو قادر نخواهد بود، لینک شما را تغییر دهد و حتی کلیک هایتان را رد یابی کند.

بیایید تصویری این موضوع را دنبال کنیم:

ابتدا کلمه علمولوژی را سرچ می کنیم نتیجه به طور معمول نمایش داده می شود:

1

اگر ماوس را روی یکی از لینک ها بیاورید در انتهای صفحه لینک مرتبط با پیج را نمایش می دهد. این بدین معنی است که گوگل از طریق پیج خود و آدرس مرتبط با پیج خود شما را سرویس دهی می کند. حالا اگر افزونه را نصب و فعال کنید نتیحه به صورت زیر می شود :

2

حالا شما اگر لینکی را کچی کنید می توانید به راحتی، لینک اصلی را در مرورگر مشاهده کنید، و مطمئن باشید که به جای، آدرس های غیره و عجیب و غریب، مستقیما آدرس سایت را می توانید کپی و پیست کنید.

نکته مهم این است که با استفاده از این افزونه هرگز نمی توانید بعد از بستن صفحه، دوباره صفحه مورد نظر را بازیابی کنید و باید روال قبلی جستجوی خود را برای دسترسی به صفحه دنبال کنید.

اگر JavaScript غیر فعال باشد این افزونه قادر نخواهد بود کارش را به خوبی انجام دهد.

این افزونه بر روی صفحات جستجوی Google،Yahoo و Yandex  به خوبی کار می کند بنابراین اگر می خواهید از ردیابی موتور جستجو در امان باشید باید این افزونه را فعال کنید.

برای افزودن این افزونه به مرورگر خود کلیک کنید

بعد از نصب نیازی به ریستارت کردن مرورگر نیست و از بخش ADD ONS در تنظیمات فایرفاکس می توانید آن را فعال، غیر فعال و حذف کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *