عرضه نسخه‌ی پیش نمایش فنی سوم ویندوز سرور ۲۰۱۶ در ماه جاری

7fb69e6f41fba7eee18dfa3c4b729b74_XL

کمپانی مایکروسافت در نظر دارد که بلا فاصله بعد از انتشار آخرین نسخه که همان نسخه نهایی ویندوز ۱۰ می باشد، نسخه‌ی پیش نمایش فنی ویندوز سرورِ جدید خود را به صورت رسمی رونمایی و در بازار عرضه نماید. نام این نسخه که نام آن از قبل تعیین شده است و آن را به نام ویندوز سرور ۲۰۱۶ می شناسند، سری سوم خود را در ماه جاری میلادی به همگان معرفی و عرضه خواهد نمود.

بیلد دوم از ویندوز سرور ۲۰۱۶ توسط کمپانی مایکرو سافت، در ماه آپریل سال جاری میلادی منتشر شد که نام آن همان نام سری سوم است که فقط در عدد سری با هم تفاوت دارند یعنی پیش نمایش فنی دوم. بدین صورت گابریل آئول گزارش کرده است که سری سوم پیش نمایش فنی برای ویندوز سرور ۲۰۱۶ در ماه جاری عرضه خواهد شد.

در گزارش های منتشر شده از گابریل آئول صحبت از جزییات بیشتری در مورد ویژگی ها و قابلیت های بیلد جدید ارائه نشده است ولی این گونه که به نظر می رسد در این سری بهبود هایی نسبت به بیلد دوم ویندوز سرور ۲۰۱۶ به وجود آمده و تغییراتی داشته است. در واقع انتظاری که از این نسخه می رود این است که بیلد جدید بالاتر از ۱۰۲۴۰ باشد تا تغییرات ملموس تری را شاهد باشیم.

Capture

اطلاعات بیشتری از بیلد جدید ویندوز سرور ۲۰۱۶ کمپانی مایکروسافت در دسترس نیست و به بیرون راه نیافته است ولی بسیاری از متخصصان شبکه و سرور منتظر عرضه این سری هستند تا شروع به بررسی و تست آن و همچنین مقایسه آن با بیلد های قبلی بپردازند. با ما همراه باشید تا به محض انتشار جدید ترین اخبار آن را با شما به اشتراک بگذاریم. نظر شما در مورد آخرین بیلد و پیش نمایش فنی ویندوز سرور ۲۰۱۶ چیست؟ ارزیابی های خود را با ما در میان بگذارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *