عرضه هم زمان اندروید پی با نکسوس ۵ ال جی

54ba14a34ab6568c8db88e7b0de3d50f_XL

در حالی که شرکت اپل به کابران خود سرویس می دهد شرکت گوگل در این اندیشه است که هم زمان با معرفی نکسوس ۵ (۲۰۱۵) اندروید پی را به بازار معرفی کند. با توجه به این امر که تجربه حضور ال جی در بازار کشور های پیشرفته بسیار بیشتر است، گوگل قصد دارد به جای معرفی اندروید پی در مراسم معرفی نکسوس هواوی، آن را در مراسم رونمایی از محصول جدید ال جی به همگان معرفی نماید و شروع به عرضه کند.

قبل تر گزارش ها نشان دهنده این بود که سنسور اثر انگشت در نکسوس ۵ ال ‌جی به عنوان قابلیتی ویژه تعبیه شده است. اما به تازگی در خبر های منتشره از کشور کره جنوبی این بیان شده است که شرکت گوگل برای عرضه سرویس اندروید پی از معرفی و رونمایی نکسوس ۵ ال‌ جی بهره مند می شود.

در جریان کنفرانس توسعه دهندگان در چندی پیش، گوگل به عنوان نسل جدید گوگل والت از اندروید پی نام برد و از آن رونمایی کرد. حالا امید این کمپانی بر این است که این سرویس بتواند در قامت رقیبی سر سخت برای اپل پی ظاهر شود. در حالی که شرکت اپل مدت زیادی در بازار حضور دارد و خدمات آن در دور افتاده ترین کشور های جهان نیز به وسعت زیادی در دسترس کاربران قرار دارد به نحوی که جریان این بازار را در اختیار خود دارد. جدا از هرگونه موردی بار دیگری شاهد جدال دو غول بزرگ دنیای فناوری، گوگل و اپل، در حوزه دیگری هستیم.

نکسوس ۵ دیگری هم که قبلا توسط ال جی ساخته شده بود از استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد و همگان در انتظار این هستند تا سری جدید این تلفن هوشمند را با قابلیت های بهبود یافته و وسیع تر مشاهده کنند. به علت مجهز بودن به سنسور اثر انگشت ال‌ جی در نکسوس ۵ (۲۰۱۵) همگان بر این باورند که کاندیدای اول شرکت گوگل برای معرفی اندروید پی، گوشی نکسوس ۵ (۲۰۱۵) ال جی باشد. باور استفاده سرویس اندروید پی در نکسوس ۵ (۲۰۱۵) ال جی از سوی خبرگزاری های کره ای منتشر شده است.

به علت تجربه حضور ال جی در بازار آمریکا و اروپا و همچنین شناخت کامل این دو بازار از سوی این کمپانی، گزارشاتی در این پیرامون منتشر شده است که گوگل نیز از این امکان بهره می برد و سرویس اندروید پی را همزمان با معرفی محصول جدید این کمپانی به عرضه می گذارد.

بر طبق اخبار منتشر شده طراحی نکسوس ۵ (۲۰۱۵) بر اساس جی ۴، جدید ترین محصول ال جی نمی باشد و جذابیت بیشتری را به این محصول بدین صورت تزریق کرده است. به این دلیل که این فرصت در اختیار کمپانی ال جی قرار دارد تا شیوه طراحی محصولاتش را متحول سازد.

برای اخبار بیشتر پیرامون این موضوع ما را دنبال کنید. امیدواریم این مقاله برای شما جالب بوده باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *