معرفی گوشی HTC One M8s

گوشی HTC One M8 یکی از گوشی های موفق اندرویدی بوده که هنوز هم که هنوز است کاربران از آن راضی اند. به همین دلیل این شرکت اقدام به تولید نسخه ی s آن کرده که گویا قرار است کم و کاستی های HTC One M8 را در آن جبران کند. در زیر به معرفی مختصری از این گوشی پرداخته تا بعد از دریافت تجربیات کاربران به طور مفصل آن را شرح دهیم

HTC One M8s

این گوشی هم همچون سایر گوشی های htc در رده ی گوشی های هوشمند قرار دارد که از سیستم عامل Android (5.0) پشتیبانی می کند. رابط کاربری این گوشی HTC Sense 6 در نظر گرفته شده که مختص این شرکت است.

ابعاد این گوشی در اندازه ی بزرگ یعنی ۱۴۶٫۳۶ × ۷۰٫۶ × ۹٫۵۵ سانتی متر طراحی شده که البته وزن ۱۶۰ گرمی برای آن بسیار خوب است و می توان گفت به نسبت وزن آن کمتر از حالت معمول است.

بدنه ی اصلی این گوشی از جنس آلومینیم می باشد که به گونه ای اجزا را در کنار هم قرار داده که از رطوبت های سطحی گوشی را محافظت کرده است. این به معنی ضد آب بودن گوشی نیست.

از نظر کیفیت نمایشگر اچ تی سی، روی این گوشی بسیار خوب عمل کرده است. گوشی دارای نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن عالی ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل، طراحی شده که این منجر به تراکم پیکسلی ۴۴۱ پیکسل در اینچ شده که بسیار عالی است. بنابراین گوشی دارای کیفیت تصویر و دقت عالی است.

همچنین نمایشگر این گوشی Multi-touch بوده و از سنسورهای مجاورتی و نوری نیز پشتیبانی می کند.

دوربین های جلو و عقب گوشی نیز با کیفیت عالی در آن تعبیه شده اند. دوربین جلو یک دوربین ۵ مگاپیسکلی است که در کنار دوربین ۱۳ مگاپیکسلی عقب به کاربران سرویس دهی می کند. دوربین عقب از فلش دو گانه ال ای دی نیز بهره مند است و این یعنی از نظر دوربین چیزی کم ندارد.

پردازنده ی گوشی نیز یک پردازنده ی ۴ هسته ای Qualcomm Snapdragon 615 8939 است که با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز پردازش ها را به انجام می رساند.

پردازش گرافیکی گوشی بر عهده ی پردازنده ی Adreno 405 می باشد. حافظه رم گوشی یک حافظه ۲ گیگابایتی است، که در کنار حافظه ۱۶ گیگابایتی داخلی به خوبی عمل می کند. کاربر قادر خواهد بود توسط توسعه دهنده های حافظه ای نظیر microSD و microSDHC و microSDXC حافظه را تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا دهد.

کیفیت باطری نیز مورد قبول است. این گوشی از یک باطری با ظرفیت ۲۸۴۰ میلی آمپر در ساعتی پشتیبانی می کند که قادر است یک مکالمه ۲۰ ساعتی را پشتیبانی کند.

در این سیستم از نظر وای فای و بلوتوث، از تکنولوژی های اخیر بازار استفاده شده است که با کیفیت عالی گوشی به کاربر خدمت رسانی می کند.

این گوشی حدودا یک هفته پیش معرفی شده که هنوز تاریخ انتشار رسمی آن در دست نیست. البته گوشی هنوز قیمت گذاری نشده است. به طور کلی می توان نقاط قوت و ضعف آن در عناوین زیر خلاصه می شود

نقاط قوت:

ضد رطوبت بودن گوشی

نمایشگر بزرگ

رزولوشن عالی

تراکم پیکسلی خوب

حافظه رم بالا

پشتیبانی از تکنولوژی ۴G

پردازنده ی ۴ هسته ای

نقطه ضعف

تنها نقطه ضعف این گوشی وجود باطری غیر قابل تعویض توسط کاربر است که البته این معضل به باریک شدن و کاهش وزن گوشی نیز انجامیده که هر کدام از این ها یک مزیت به حساب می آیند.

بنظر می رسد از نظر شکل ظاهری و رنگ بندی، این گوشی یعنی HTC One M8s  دقیقا مشابه HTC One M8  باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *