پردازنده ی فوق العاده ی اسنپدراگون ۸۰۸ اولین بار برای کدام گوشی عرضه می شود

اخیرا خبر هایی از سوی کمپانی سونی به بیرون راه یافته است که مربوط به یک تلفن هوشمند متعلق به این کمپانی است. این تلفن که یک گوشی رده بالا از سوی سونی شناخته می شود با شماره مدل E5706 شناسایی می شود که ظاهرا بسیار قدرتمند در زمینه فنی بوده و از پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ برخوردار می باشد. با ما همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر اطلاعاتی که از این شرکت در این موضوع به بیرون درز کرده است.

Qualcomm_Snapdragon_808_MSM8992_4404550

بر اساس این اطلاعات که از سوی این کمپانی لو رفته، این تلفن با صفحه نمایشی ۵٫۸ اینچی با رزولوشن فول اچ دی می باشد که در صورت تحقق چنین امری ما باید انتظار یک فبلت رده بالا را داشته باشیم تا صرفا یک گوشی هوشمند! همچنین به همراه این اطلاعات گفته می شود که گوشی E5706 کمپانی سونی از یک ابر پردازنده ۶ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ به همراه حافظه ی رمی معادل با ۳ گیگا بایت بهره خواهد برد.

این تلفن هوشمند از سیستم عامل اندروید ۵٫۱ استفاده خواهد نمود و از دو دوربین که دوربین پشتی دارای یک سنسور ۱۶ مکاپیکسلی و دوربین جلویی دارای سنسوری نصف این مقدار یعنی ۸ مگاپیکسل بهره خواهد برد.

گزارشاتی نیز پیشتر در مورد تلفن هوشمندی منتسب به همین کمپانی با نام Lavender در دست بود که همین تلفن هوشمند ذکر شده قرار بود با نام Xperia T4 Ultra به بازار عرضه شود و یا با نام C5 Ultra معرفی شود. اما با این خبر منتشره این احتمال می رود که این کمپانی معتبر هر دو تلفن را با همین دو نام عرضه خواهد کرد. بدین صورت که تلفن هوشمند Lavender با نام تجاری T4 Ultra معرفی شود و دیگر نام یعنی C5 Ultra به همین تلفن یعنی گوشی E5706 تعلق گیرد و معرفی شود.

البته تمامی این اخبار در حد گمانه زنی می باشد و هیچ یک از اخبار مربوط به این دو تلفن هوشمند و نام های احتمالیشان از سوی هیچ منبع رسمی وابسته به کمپانی سونی تایید نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *