چشمک زدن ناخن مصنوعی با دریافت تماس

از آن جا که بسیاری از بانوان، در تمام نقاط دنیا با هنر طراحی ناخن و مانیکور آشنا هستند بنابراین سر دم داران دنیای تکنولوژی بر آن شده اند تا با خلق شیوه ای با استفاده از ناخن مصنوعی، به کاربران سرویس دهی کنند.

nails-shine-smart

یکی از شرکت های مطرح ژاپنی اقدام به طراحی برچسب ال ای دی، کرده است که با گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید جفت می شود، و بعد از آن به راحتی قادر است با دریافت تماس با درخشیدن به کاربر خود اطلاع دهد

البته در ساخت این ناخن مصنوعی به گونه ای عمل شده که باید ناخن یا بهتر بگوییم دست فرد به گوشی نزدیک باشد و در میدان گوشی قرار داشته باشد.

این شرکت ژاپنی که  تاکارا تومی آرتس نام دارد قرار است به زودی، این ناخن مصنوعی را در قالب یک بسته ی ۱۶ تایی از ناخن، روانه بازار کند که تنها روی یکی از آن ها این برچسب نصب شده است.

جالب است که هر روز، شاهد پیشرفت ارتباطات سخت افزاری با زندگی و اجزای بدن خود هستیم. این ال ای دی که می تواند نوعی از تکنولوژی های پوشیدنی باشد، بیشر با هدف بانوان طراحی شده است که به احتمال زیاد برای آقایان نیز در وسایل مورد نیازشان طراحی خواهد شد. به نظر شما اگر بخواهند چنین دستگاهی برای آقایان طراحی کنند، بهتر است برای چه ابزار و وسیله ای این لامپ ال ای دی را بکار گیرند؟

برای دریافت خبرهای مشابه با این خبر می توانید ایمیل خود را در خبرنامه ی علمولوژی ثبت کنید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *