کسب و کار زنان با اندازه ی انگشتان رابطه دارد

شاید تا کنون با خود گفته باشید که چرا برخی از افراد به برخی شغل های خاص روی می آورند. حقیقت امر این است که افراد به دلایل مختلفی شغل های متفاوتی انتخاب می کنند که البته بسیاری از این افراد، بعد از یک سنجش کلی، دریافتند که انگشتانشان بیان گر اخلاقیات و روحیات آن هاست. اینجا بود که دانشمندان متوجه شدند که اندازه ی انگشت های فرد می تواند بیانگر روحیه انتخاب شغل و کسب و کار وی باشد.

FINGER

محققان دانشگاه ملی تحقیقات در روسیه پس از یک بررسی بلند مدت دانستند که اندازه ی انگشت اشاره افراد و انگشت حلقه آن ها در انتخاب شغلشان موثر است. بدین صورت افرادی که دارای انگشت اشاره کوتاه تر نسبت به انگشت حلقه شان هستند احتمال اینکه شغل مردانه نظیر وکالت و مدیریت صنعتی را بپذیرند بیشتر دارند. از طرفی کسانی که انگشت اشاره بلند تری دارند به کارهای زنانه نظیر پرستاری و معلمی روی می آورند.

جالب است بدانید که نسبت انگشتان که شامل نسبت انگشت چهارم به دوم می باشد، با میزان هورمون های مردانه تستوسترون رابطه دارد. زنانی که انگشت کوتاه تری دارند بیشتر از سایر افراد در معرض تستوسترون هستند.
تحقیق انجام شده روی ۱۵۰۰ مرد و زن صورت گرفت که برای اندازه گیری انگشت های آنان از ابزار دقیق سنجی به نام کولیس، کمک گرفته شد. این اختلاف اندازه بیشتر در دست چپ زنان مشهود بوده است.

تستوسترون البته در ویژگی های دیگر بانوان اثر داشته است. برای نمونه زنانی که در دوره جنینی بیشتر در معرض این هورمون وبده اند دارای اعتماد بنفس بیشتر، ریسک پذیری و البته پرخاشگری بیشتری از سایرین هستند.
از طرفی انگشتان دست نشان دهنده ی وفاداری افراد نیز می باشد.

افرادی که انگشت حلقه و انگشت اشاره شان برابر است وفادار تر از افرادی اند که دارای انگشت حلقه ی کوتاه تری هستند. این تحقیق و نتیجه جالب آن در مجله ی معروف Personality and Individual Differences به چاپ رسیده است

حالا شما هم می توانید انگشت دست خود را مقایسه کنید و به ویژگی های رفتاری و ارتباطی و مهارتی خود بیش از پیش پی ببرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *