برترین گوشی های هوشمند میان رده

635523321231176257

با توجه به تنوع بسیار بالای گوشی های هوشمند و کیفیت های مختلف آن ها، هم اکنون انتخاب های زیادی برای خرید یک گوشی هوشمند برای هر فرد وجود دارد. اما شاید یکی از ملاک هایی که این انتخاب ها را محدود می کند قیمت این گوشی ها باشد. کاربران زیادی وجود دارند که نمی توانند هزینه خرید پرچم دار های روز دنیا را بپردازند و به همین علت به دنبال گوشی هایی با کیفیت ولی ارزان قیمت هستند. کمپانی های بزرگ دنیا نیز بدین امر واقف هستند و هرساله گوشی هایی میان رده مخصوص این گروه خریدار تولید می کنند. ما در اینجا به شما برترین گوشی های هوشمندی را که زیر ۱ میلیون تومان قیمت دارند معرفی می کنیم تا شما با دقت بیشتری نسبت به خرید اقدام کنید.

آنر ۶ هواوی

یکی از بهترین گوشی های لیست ما این محصول می باشد. برخوردار بودن از پردازنده ۸ هسته ای و رم ۳ گیگابایتی باعث می شود تا اندروید بسیار روان بر روی گوشی اجرا شود. دوربین قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت از دیگر مزیت های این گوشی به حساب می آیند.

پی ۸ لایت هوآوی

این گوشی که به تازگی با افت قیمت نیز مواجه بوده نمونه ضعیف تر پی ۸ معروف میباشد. پردازنده ۶۴ بیتی، رم ۲ گیگابایتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه طراحی زیبا و منحصر بفرد این گوشی را به انتخاب بسیاری از افراد تبدیل ساخته است.

گلکسی A5 سامسونگ

یکی از گوشی های جدید کمپانی سامسونگ که ارزش خرید زیادی دارد و با توجه به قیمت آن، امکانات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد. این گوشی که قابی فلزی دارد، از ضخامت کم و وزن ایده آلی برخوردار است.

گلکسی E7 سامسونگ

این محصول یکی از پرفروش ترین گوشی های بازار است که از نمایشگر Super AMOLED بهره می گیرد. گوشی های سری ای سامسونگ نمونه هایی بهتر و کامل تر نسبت به میان رده های پیشین سامسونگ هستند.

اکسپریا ام ۴ آکوا سونی

این محصول سونی که ضد آب و ضد گرد و غبار نیز هست، امکاناتی در حد گوشی های بالارده بازار در اختیار شما می گذارد در حالی که قیمت آن هم تراز با میان رده های بازار می باشد.

دیزایر ۸۲۶ اچ‌تی‌سی

یکی از فبلت های محبوب بازار که از دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است و به دلیل استفاده از اندروید ۵ آبنبات چوبی و پشتیبانی از کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی رقیبی سرسخت برای دیگر کمپانی ها محسوب می شود.

اکسپریا C4 سونی

با معرفی اکسپریا سی ۵ قیمت این گوشی کاهش قابل توجهی داشته و به دلیل بررخورداری از پردازنده ۶۴ بیتی و دو گیگابایت رم و سخت افزار قدرتمند، هر سلیقه ای را به خود مجذوب می سازد.

دیزایر ۸۲۰S اچ‌تی‌سی

اگر به دنبال صفحه نمایش بزرگ و سخت افزار قدرتمند و نرم افزار بروز هستید این محصول اچ تی سی گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود. پشتیبانی از شبکه نسل چهارم و همچنین دو سیم کارت از دیگر مزایای دیزایر ۸۲۰S می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *