آموزش روش چک کردن مصرف داده ها در Galaxy S6

چگونه مصرف دیتا در گوشی Galaxy S6 را کنترل کنیم ?

گوگل بالاخره سیستم کنترل دیتا را به تازگی به ویژگی های سیستم عامل اندروید اضافه نمود. به این ترتیب، شما می توانید میزان مصرف دیتای تلفن هوشمند و نرم افزارهای داخل آن را به راحتی هرچه تمام، کنترل کنید.

Cover26

مصرف دیتا در تلفن های هوشمند، به طرز کاملا محسوسی افزایش یافته است و افراد ، روزانه تا چندین گیگابایت استفاده می کنند.البته شما می توانید محدودیتی را برای میزان مصرف دیتای دستگاه خود اعمال نمایید.در این مطالب قصد داریم نحوه کنترل مصرف دیتا را به شما آموزش دهیم، پس با ما همراه باشید.

در این آموزش از گوشی های Galaxy S6 استفاده می کنیم اما لازم به ذکر است که در گوشی های اندرویدی نحوه تنظیم مراحل با یکدیگر متفاوت است.

1193711937

ابتدا پنجره نوتیفیکشن ها را با انگشت از بالای صفحه به سمت پایین بکشید آن را باز کرده و سپس با لمس آیکون تنظیمات وارد آن شوید.

2

در قسمت Quick settings ، گزینه Data usage را انتخاب نمایید.

311937

در این قسمت ، گزارشی از مصرف ماهیانه دیتای خود را مشاهده خواهید کرد

4

با تنظیم این بخش به محض استفاده ازهر میزان دیتا به صورت پیغامی به شما اطلاع داده خواهد شد

5

و با فعال کردن گزینه Set mobile data limit می توانید میزان مصرف دیتا رامحدود کرده ، همچنین با رسیدن، به میزان مشخص مصرفی ، سیستم کنترل دیتا به شما هشدار دهد

6

.البته با انتخاب هر برنامه کاربردی می توان میزان مصرف دیتا را مشاهده کرد. با فعال نمودن گزینه Restrict background data ، می توانید اجازه مصرف دیتای نرم افزارهایی که در پس زمینه فعال هستند را قطع نمایید.همچنین می توان گزارش مصرف دیتا را به صورت دوماه یکبار نیز تغییر داد.

7 8

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *