هرکجا که هستید یک نوت نوشتاری بنویسید و آن را به خودتان ایمیل کنید.

هر کس که هر از گاهی مرتب نوت برداری می کند احتمالا یک برنامه نوت برداری برای این کار دارد. برنامه Evernote  معمولا انتخاب معروف همگان است ولی اگر به آن نیازی ندارید و برنامه به خصوص دیگری هم ندارید و یا اگر بر روی دستگاهی کار می کنید که متعلق به شما نیست می توانید از اپلیکیشن مبتنی بر وب I don’t have a damn pen استفاده کنید. این برنامه به بیان ساده یک برنامه نوت برداری ساده با قابلیت پشتیبانی از فونت های معمولی است که می توانید با مرورگر خود در موبایل یا دسکتاپ از آن استفاده کنید. این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد تا نوت خود را در مرورگرتان تایپ کنید و وقتی کارتان به پایان رسید نوت را به خودتان ایمیل کنید.

I-DON´T-HAVE-A-DAMN-PEN

به وبسایت I don’t have a damn pen مراجعه کرده و مستقیما شروع به تایپ کردن کنید. این برنامه به شما امکان انتخاب نوع فوت، سایز آن و همچنین امکان bold  و italic کردن آن را نیز می دهد. همچنین می توانید برای پس زمینه و خود متن نیز رنگ دلخوهتان را انتخاب کنید. بنویسید و وقتی که کارتان به اتمام رسید ایمیل خود را وارد کرده و متن را به خودتان ایمیل کنید.

این برنامه ویرایشگر متن غنی ای دارد ولی نوشته ای که در مرورگر می نویسید را ذخیره نمی کند. اگر تصادفا صفحه ای که در آن در حال تایپ هستید را ببنید، نوشته تان از دست تان می پرد.صفحه حتی به شما پیغام هشدار برای ذخیره نوت را نیز نمی دهد و مستقیما بسته می شود.

این برنامه نه تنها سرویس بک آپ گیری ای ندارد بلکه حتی به شما اجازه همگام سازی متنی که نوشتید با سرویس های ابری ای همچون Google drive  و Dropbox را هم نمی دهد. این ها در واقع نقاط ضعفی به حساب نمی آیند زیرا این برنامه مخصوصا ساده طراحی شده و همچنین قرار است استفاده از آن سوای از دستگاهی که استفاده می کنید بسیار آسان باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *