سری جدید بهترین گوشی‌های دو سیم کارته

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین اسمارت فون های دو سیم کارته در رنج های گوناگون آشنا کنیم. در گذشته کمتر کسی از تلفن همراه بهره مند بود ولی امروزه به علت رشد سریع تکنولوژی بعضا بیش از یک سیم کارت دارند و همین امر باعث شده تا کمپانی های بزرگ نیز با توجه به فرهنگ و نیاز جامعه اسمارت فون هایی را در رنج های گوناگون و قابلیت استفاده همزمان از دو سیم کارت روانه بازار سازند.

با ما همراه باشید تا با ۸ اسمارت فون برتر در این زمینه بیشتر آشنا شویم.

سونی اکسپریا زد ۳ (Xperia Z3)

پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی، نمایشگر ۵٫۲ اینچی Full HD و ضد آب و گرد و غبار بودن از مشخصات بارز این اسمارت فون و بهترین گوشی حال حاضر کمپانی سونی می باشد. این گوشی ضمن داشتن طراحی زیبا و شگفت انگیز در دو نسخه دو سیم کارته و تک سیم کارته روانه بازار شده است. این گوشی بهترین انتخاب برای کسانی است که اسمارت فونی سطح بالا می خواهند و یکی از شروطشان برای خرید گوشی دو سیم کارته بودن آن است. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که تنها نسخه دو سیم کارته این مدل به طور رسمی وارد بازار ایران شده است و در بازار به فروش می رسد.

sony-xperia-z3

ال‌جی جی ۳ (LG G3)

این اسمارت فون پرچم دار هم اکنون کمپانی ال جی می باشد و در هنگام عرضه و رونمایی آن سر و صدای زیادی به راه انداخت. این گوشی در چندین نسخه معرفی شد که از بین آن ها می توان به نسخه دو سیم کارته آن توجه کرد. این اسمارت فون که با صفحه QHD به همگان معرفی شد انقلابی در عرصه نمایشگر های تلفن همراه به وجود آورد تا بتواند رقیبی بی همتا در این عرصه باشد. طراحی منحصر به فرد و خاص آن نیز به همین گونه است. درست مناسب افرادی که به متمایز بودن خود می اندیشند و از آن دست افراد دو خطه می باشند!

lg-g3

هواوی آنر ۶ پلاس (Honor 6 Plus)

اگر بودجه شما برای خرید اسمارت فون های برتر سونی و ال جی کفایت نمی کند پس آنر ۶ پلاس را به شما معرفی می کنیم. کمپانی چینی هواوی مدلی ارزان قیمت را به بازار روانه ساخته است که از قضا دو سیم کارته هم هست. نمایشگری ۵٫۵ اینچی در این گوشی تجهیز شده است و پردازنده آن نیز منحصرا متعلق به خود این کمپانی می باشد. این اسمارت فون همچنین یک نام دیگر نیز دارد: اسمارت فون سلفی. به این دلیل این گوشی به این نام معروف است که از دوربینی ۸ مگاپیکسلی در جلو بهره مند است و فیلم برداری دوربین جلوی آن نیز به صورت Full HD می باشد.

Huawei-Honor-6-Plus-Hands-On-2

اچ‌ تی‌ سی وان ای ۸ (One E8)

اگر تا بحال گوشی هایی که معرفی کرده ایم نپسندیده اید پس حتما از این اسمارت فون استقبال خواهید کرد. وان ای ۸ که پرچم دار نسل جدید کمپانی اچ تی سی می باشد از بدنه ای تمام فلزی و بسیار لوکس می باشد. اگر ببا سری ام ۸ این کمپانی آشنا باشید پس خواهید دانست که این مدل به نوعی نسخه پلاستیکی ام ۸ می باشد که از لحاظ سخت افزاری بسیار قدرت مند و دوربین آن بسیار با کیفیت است. این گوشی نیز از گوشی های دو سیم کارته می باشد و به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید با صرف هزینه ای مناسب از گوشی دو سیم کارته لوکس این کمپانی بهره ببرید.

HTC-One-E8-Review-TI

نوکیا لومیا ۵۳۰ (Lumia 530)

از هر چه بگذریم سخن دوست خوش تر است. بله قصد داریم شما را با آخرین محصول کمپانی فنلاندی نوکیا که اخیرا به طور رسمی بازنشسته شده است آشنا سازیم. یکی از ارزانترین و مناسب ترین اسمارت فون های دو سیم کارته بازار که نماینده این کمپانی است لومیا ۵۳۰ نام دارد. نمایشگری ۴ اینچی و بهره مندی از سیستم عامل ویندوز فون ۸٫۱ که قرار است به زودی به ویندوز فون ۱۰ ارتقا یابد از این گوشی جلوه ای قابل رقابت ارائه داده است. این گوشی از دوربینی ۵ مگاپیکسلی بهره مند است که خود را در بازار جهان به حدی مطرح کرده که دارای محبوبیت گسترده ای می باشد.

Nokia-Lumia-530-Review

سامسونگ گلکسی نوت ۳ نئو (Galaxy Note 3 Neo)

کمپانی سامسونگ نیز در این عرصه عقب نمانده است و نوت ۳ نئو را به بازار روانه ساخته است. شباهت بسیار زیاد این مدل به گلکسی نوت ۳ و هم چنین بهره مندی از پردازنده اگزینوس ۵۲۶۰ این گوشی را به مدل منحصر به فردی تبدیل نموده است. استفاده از قلم در این گوشی به مانند سایر کهکشانی های سری نوت سامسونگ نیز نکته قابل توجهی است. این گوشی که در نسخه دو سیم کارته معرفی شده است از قیمت بسیار مناسبی نیز بهره می برد.

Note-3-Neo

نوکیا ۲۱۵

تنها گوشی ای که در این لیست قرار دارد و اسمارت فون نیست. نوکیا هم اکنون نیز در عرصه مدل های ساده با امکانات خاص رقابت را از دیگر رقیب های خود برده است. مدلی که مختص افرادی است که علاقه ای به قابلیت های عجیب و غریب ندارند و تنها گوشی را منحصر به مکالمه و انجام برخی کار های روزمره می دانند مناسب می باشد. این گوشی حتی نیز به قابلیت صفحه نمایش لمسی نیز تجهیز نشده است و از نمایشگر ۲٫۴ اینچی بهره مند است. نقطه قوتی که این گوشی دارد قیمت بسیار پایین آن است. شارژ دهی مناسب و بسیار بالای این گوشی دو سیم کارته که می تواند تا چندین روز به شما استفاده بدهد از دیگر نقاط قوت آن است.

nokia-215

موتورولا موتو جی (Moto G)

کمپانی موتورولا نیز آخرین پیشنهاد ما در رده اسمارت فون های دو سیم کارته است. ظاهر بسیار زیبای موتو جی نیز از دیگر مزیت های این سری است. نمایشگری ۵ اینچی HD به همراه نسخه ۴٫۴٫۴ از سیستم عامل اندروید از مشخصات بارز این تلفن همراه است که به زودی این سیستم عامل به نسخه ۵ ارتقا می یابد. پردازنده اسپندراگون ۴۰۰ و پشتیبانی توسط یک گیگا بایت رم نیز این مدل را به مدلی قابل اتکا و ویژه تبدیل نموده است.

Moto_G_MG_1569_thumb

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *