به زودی تبلت سرفیس پرو ۴ رونمایی خواهد شد

همانطور که می دانید تبلت های مایکروسافت تبلت های ویندوزی هستند که عموما از ویندوز ۸ پشتیبانی می کنند و از طرفی با نام سرفیس شناخته می شوند. تبلت سرفیس ۳ که معرفی شد، تولید سرفیس های مایکروسافت در خط ثابتی قرار گرفتند . گفتنی است که به زودی مایکروسفات قرار است سرفیس پرو ۴ خود را در کنفرانسش معرفی کند و برنامه اش بدین صورت است که برای سال جاری ۴ میلیون دستگاه سرفیس بسازد و به فروش برساند. ظاهرا مایکروسافت قصد جدی برای رشد سرفیس هایش دارد.

microsoft-surface-pro-3

معرفی سروفیس ۴ در کنار سرفیس ۳ تکمیل کننده ی سبد سرفیس های مایکروسافت خواهد بود.

فروش ۴ میلیونی این دستگاه یعنی مایکروسافت قصد دارد نسبت به سال های گذشته فروش خود را بیشتر که البته دو برابر کند. هنوز در این مورد تکذیبیه ای از سوی مایکروسافت دریافت نشده است اما این نشان دهنده ی این است که تبلت ها چنان در حال رشد و ارتقا هستند که قصد دارند جایگزین سیستم های رومیزی و حتی لپ تاپ ها شوند.

تبلت سرفیس پرو ۴ در ماه آینده در کنفرانس بیلد مایکروسافت رونمایی خواهد شد. علاوه بر این گزارش ها حاکی بر آن است که این دستگاه از ماه ژوئن وارد چرخه ی ساخت و تولید شده که در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد. نیمه ی دوم ۲۰۱۵ زمان پر رویدادی برای مایکروسافت است چرا که قصد دارد ویندوز ۱۰ را هم در همان زمان راه اندازی کند.

از زمانی که مایکروسافت سرفیس هایش را وارد چرخه فروش و تولید کرده تا کنون ۱۲ میلیون دستگاه به فروش رسانده که در میان آن ها سرفیس پرو ۳ از همه قدرتمند تر، با کیفیت تر و البته فروش بهتری داشته است.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *